Andre gravide rundt deg?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Har dere andre gravide rundt dere? :)

Her går jeg mest og venter på at det skal klaffe for søsteren min, men begynner å bli redd for at jeg skal føde før hun begynner å vise mage... :p

Sist jeg gikk gravid hadde jeg mange venninner som var midt i samme fase som meg i livet og magene var mange... nå er alle ferdige og jeg går her alene med magen...

Har dere noen dere skravler med og går på cafè etc med? :)
 
Jeg er så heldig at min nærmeste venninne også venter ei lita jente, bare at hun har termin i oktober [emoji7]
Hun venter sin fjerde mens jeg venter min første [emoji14]

Selvom det bare er 3mnd mellom terminene mine så ser hun KJEMPEGRAVID ut! Gleder meg til det viser like godt her [emoji2]
 
Ingen har begynt å få barn rundt meg enda, så er først ute. Blir sikkert kjent med noen med barn etter hvert, og plutselig kommer vel venninnene etter om noen år :hilarious:
 
Ei god venninne av meg har termin dagen etter meg. Vi skal også føde på samme sykehus. Det er en sjanse for at vi ligger på føden samtidig [emoji23]
 
Ei god venninne av meg har termin dagen etter meg. Vi skal også føde på samme sykehus. Det er en sjanse for at vi ligger på føden samtidig
emoji23.png


Ååå! det høres kjempe koselig ut.
 
Jeg har noen venninner som prøver, men akkurat nå er jeg alene - men siden jeg har termin i januar er det fortsatt masse tid for andre å bli med på 2018-året:p
 
Ingen som jeg vet som skal ha barn samme året som oss, men noen som skal ha i høst :) også noen venner av sambo som prøver, men har ingen nære venner / venninner i det hele og store her vi bor.
 
Jeg er så heldig at min nærmeste venninne også venter ei lita jente, bare at hun har termin i oktober [emoji7]
Hun venter sin fjerde mens jeg venter min første [emoji14]

Selvom det bare er 3mnd mellom terminene mine så ser hun KJEMPEGRAVID ut! Gleder meg til det viser like godt her [emoji2]
;) STOR forskjell på nr 1 og nr 4 også. Magen blir ofte større og kommer før med nr 4---- hilsen gravid nr 4 :hilarious:
 
Nei er alene i vennekretsen- de andre er ferdig sier de.
 
Har en søster med termin i Oktober :) Akkurat 12 uker mellom oss. Ellers er det mange bekjente som venter i Januar..
 
Har ei veninne som har en sønn på 2mndr men hun flytter til spania om litt over en uke. ellers er det bare meg. Alle andre er vel ferdige eller så vil de ikkje ha barn. Så da går jeg med voksende mage alene i vennekretsen her.
 
Ingen har begynt å få barn rundt meg enda, så er først ute. Blir sikkert kjent med noen med barn etter hvert, og plutselig kommer vel venninnene etter om noen år :hilarious:

Slik følte jeg det når jeg fikk første mann når jeg var 19 år, nå er jeg 23 og først nå hører jeg om at de begynner å tenke på barn... en gang i fremtiden!:p
 
Slik følte jeg det når jeg fikk første mann når jeg var 19 år, nå er jeg 23 og først nå hører jeg om at de begynner å tenke på barn... en gang i fremtiden!:p

Ja, og jeg er jo straks 25 :hilarious: Men sånn er det å være fra byen, gjennomsnittsalder for førstegangsfødende er 28,5 her. Fleste jeg spør som har samboere, ferdigutdannet og i fast jobb ser for seg å få første mellom 28 og 30. Jeg bare :wideyed: hadde aldri hverken klart eller turt å vente så lenge når alt ligger til rette for å få barn.
 
Ja, og jeg er jo straks 25 :hilarious: Men sånn er det å være fra byen, gjennomsnittsalder for førstegangsfødende er 28,5 her. Fleste jeg spør som har samboere, ferdigutdannet og i fast jobb ser for seg å få første mellom 28 og 30. Jeg bare :wideyed: hadde aldri hverken klart eller turt å vente så lenge når alt ligger til rette for å få barn.

Jeg er fra landet da så er ikke så uvanlig å få barn tidlig :) men jevnaldrende er fortsatt festløver.. har derfor fått meg en ny litt eldre omgangskrets etter jeg fikk barn :) har alltid sett for meg alt jeg skulle være ung mor og de barna jeg skal ha, skal jeg ha før jeg er 30 :)
 
Jeg har to, men ingen bor i nærheten! Vi skravler likevel mye om det, så det er godt! Ellers er jeg 29 og de fleste rundt meg har nettopp begynt å tenke på barn, men vi har noen vennepar som bor langt unna og noen som nettopp har flyttet nærmere med barn fra før :) Så vi er jo ikke alene, men magen er jeg litt alene om sålenge :) Som sagt før her kan man jo håpe om flere 2018 barn i vennekretsen :D
 
Vi er 3 stk på jobb som har termin med ca 3 ukers mellomrom[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Back
Topp