Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg blir alene med lillejenta som er ventet 7. september. Bor litt utenfor Sandnes.
Hadde vært moro å komme i kontakt med andre som er alene (må jo ikke være det da ;-)), dele erfaringer, trille turer osv
Hei Jeg er ikke alene denne gang men er fra Sandne (Bogafjell). Er nettopp fylt 30 og har termin 03.09. Har en datter på 11 som jeg ble alene med rett før hun fylte 1. Eller, dvs jeg ble offisielt alene da, han bidro aldri så det var ikke et savn
Hvordan går det med deg i svangerskapet?
Jeg bor også på Bogafjell eller, rett ved siden av, ser bort til "dere"
Svangerskapet har gått som en drøm for min del, ingen kvalme eller plager som er verdt å nevne...ikke er jeg spesielt stor heller, så jeg nyter det
Hvordan går det hos deg?
Så gøy! Da må vi få til noen trilleturer ol!
Jeg har bekkenløsning og blodtrykksfall men skal overleve 2 mnd til Flyttet hit for et år siden så nå ordnes det ute for tiden. Maler og står på så det merkes jo ekstra godt nå. Går du på Ganddal til JM?
Ja, det hadde vært koselig
Uff, det var jo ikke så gøy, men som du sier, er heldigvis ikke lenge igjen Å du får lytte til kroppen når det kommer til hor mye arbeid du klarer ;-)
Jeg flyttet hit fra østlandet i mai, så har gått til JM der borte. Hadde min siste time der når jeg var på ferie der 18.juni, så tenker jeg at jeg bare går til fastlegen fra nå av, føler ikke noe behov for JM, er vel ikke så stor forskjell? Eller?
Min fastlege har satt opp lite tid til hver kontroll og gir utrolig lite info så jeg er kjempeglad for tiden med jm si ifra dersom du trenger litt tlf nummer eller kontakter. Kommer nok til å gå til Ganddal når vi senere skal til helsesøster også. Skal på innskrivning på sykehuset i slutten av denne mnd Har du familie her? Er det Håbet du bor på siden du ser over til Bogafjell?
Ok, kanskje jeg skulle ringt å hørt. Har bare hørt at det er så dårlig kapasitet, en venninde fikk ikke jordmor i det hele tatt pga det, så jeg har ikke gjort noe mer med det.
Har du fått beskjed om innskriving i posten? Jeg har ikke hørt noe enda, men kan spørre på torsdag, skal på sykehuset på vekstkontroll da
Ja, jeg har bodd i stavanger i 18 år før jeg flyttet til Østlandet i fjor, så flyttet tilbake for å være i nærheten av venner og familie
Nei, jeg bor på samme side som Bogafjell, fortsetter på E39, så er det første avkjørsel etter avkjørselen til Bogafjell, ser bort der de holder på å jobbe..tar meg 10 min å gå til Helgø f.eks
Jeg ringte sykehuset selv for en mnd siden for legen min har ikke sagt eller gjort noe for at jeg skulle få innskrivning
Jeg bor på toppen av Bogafjell, helt over på "andre siden" der de bygger fremdeles