Andre fra Finnmark her?

synmik89

Forelsket i forumet
Virker som de fleste e fra længer sør i våres langstrakte land. Føle mæ jo nesten litt ensom ;p

Kommer fra Finnmark, men bor i Rogaland [emoji4]

[emoji38] så arti. Har flere bekjente her oppe som skal ha barn i år. Men alle har termin mellom april og september [emoji14]

Bodd i Finnmark når jeg studerte :) men flyttet sørover igjen [emoji5]

Lengter alltid hjem til Finnmark rundt påsketider, savner hytteturene [emoji4] Reiser som regel nordover en gang på sommeren, mini på 7 år bruker å reise opp litt før meg for å besøk mormor og morfar noen uker [emoji4]

Lengter alltid hjem til Finnmark rundt påsketider, savner hytteturene [emoji4] Reiser som regel nordover en gang på sommeren, mini på 7 år bruker å reise opp litt før meg for å besøk mormor og morfar noen uker [emoji4]
Satt ikke like stor pris på å bo i Finnmark da æ va tenåring [emoji14] men nu kan æ ikke tenke mæ å bo andre plassa :) det e jo nå eget med mørketid og midnattsol. Kolonnekjørte veia, og gleden om sommern når det e så varmt at man kan dyppe tærne i havet [emoji14]

Satt ikke like stor pris på å bo i Finnmark da æ va tenåring [emoji14] men nu kan æ ikke tenke mæ å bo andre plassa :) det e jo nå eget med mørketid og midnattsol. Kolonnekjørte veia, og gleden om sommern når det e så varmt at man kan dyppe tærne i havet [emoji14]
Det er sant, syns det var pyton å bo i Finnmark som tenåring. Æ som resten flytta jo for å gå på skole, så ble d bare sånn at æ flytta videre og videre [emoji4]

Mørketia savne æ i jula. For jul å mørketid høre jo sammen. Midnattsola e jo magisk, men den får æ jo som regel oppleve på sommeren [emoji4]

Back
Topp