andre forumet???

MamTilM

Andre møte med forumet
god morgen :)

nå kommer jeg ikke inn på den andre forumet? noen moderatorer som kan forklare hvorfor???[&:]

det gjør ikke jeg heller!

Det har blitt ryddet der inne. Alle med få eller 0 innlegg har blitt slettet fordi de har blitt sett på som ikke aktive...
Ta kontakt med Tasseline eller send meg pm med nicket deres der inne, så kan jeg ordne det i løpet av dagen.

Jeg kommer også inn...

Om man har glemt å presentere seg på det andre forumet, så kan dere ha blitt slettet.. det er et av kravene for å være medlem der... vet ikke om det kan være det jeg_?!?! eller så vet jeg ikke...

Just!!! er sikkert derfor, glemte helt den presentasjonstråden, skulle det men ble helt isteden oppslukt av å lese gjennom folks presentasjoner...off...

for sent nu eller går det an å aktivere meg der igjen,moderators? [8|]

ORIGINAL: MamTilM

Just!!! er sikkert derfor, glemte helt den presentasjonstråden, skulle det men ble helt isteden oppslukt av å lese gjennom folks presentasjoner...off...

for sent nu eller går det an å aktivere meg der igjen,moderators? [8|]

Registerer deg på nytt, også sender du meg en pm med kallenavnet ditt, så skal jeg se om jeg får det til [:)]

ORIGINAL: caroA

det gjør ikke jeg heller!

Du kan melde deg inn på nytt og sende pm til meg med kallenavnet ditt, så skal jeg ordne det

haha, fei forum! Holler til i juli jeg! Ammetåka! [:D][:D]
sorry! hehe!

ORIGINAL: Vinkeline

kan jeg også få bli med der? Så kan jeg også være litt me aktiv uten å vere redd for snikere!

?? [8|]

Back
Topp