Andre forum

My heart

Betatt av forumet
Noen som har kikket inne på kvinneguiden? Tror seriøst det er mange psykisk syke folk der inne. Har aldri deltatt i forum eller er medlem der, men bare lest.
Folk er så ufine mot hverandre, og jeg lurer på hvilke mennesker som sitter bak tastaturet der til tider.
Spes barn og familie forumet.
 
Ja, der inne har jeg inntrykk av at det kun handler om å være ufin. Huff, kommer inn via Google noen ganger og blir satt ut hver gang. Forstår ikke helt poenget..
 
Ja, der inne har jeg inntrykk av at det kun handler om å være ufin. Huff, kommer inn via Google noen ganger og blir satt ut hver gang. Forstår ikke helt poenget..

Samme her.. trist for de som legger ut en tråd om en problemstilling, og får slike nedbrytende kommentarer.
 
Jeg er innom for å lese som underholdning, rett og slett. Fælt å innrømme det, men..
Kvinneguiden har vært slik lenge. Det er også mye troll der, både som trådstartere og aktive i tråder. Det er flere podcaster som tar opp kvinneguiden og hvordan det er der inne. Det er så mye rart der, men synd for de som bruker forumet riktig, og både blir trolla med, kappa hodet av og/eller kanskje ikke vet om andre forum å henvende seg :bored:

Kan ikke sammenlignes med babyverden, her er det så hyggelige mennesker ❤️
 
Nei og det er egentlig ikke lov å reklamere for andre forum her inne.
Men hørt mye rart
 
Jeg er innom for å lese som underholdning, rett og slett. Fælt å innrømme det, men..
Kvinneguiden har vært slik lenge. Det er også mye troll der, både som trådstartere og aktive i tråder. Det er flere podcaster som tar opp kvinneguiden og hvordan det er der inne. Det er så mye rart der, men synd for de som bruker forumet riktig, og både blir trolla med, kappa hodet av og/eller kanskje ikke vet om andre forum å henvende seg :bored:

Kan ikke sammenlignes med babyverden, her er det så hyggelige mennesker ❤️

Ja veldig synd for de som ønsker å bruker det riktig. Tror det er en del grisete menn der. Virker slik.
 
Haha.. det bruker jeg også som underholdning.. jeg blir til stadighet sjokkert både over bilder som legges ut og holdninger til enkelte....
 
Haha.. det bruker jeg også som underholdning.. jeg blir til stadighet sjokkert både over bilder som legges ut og holdninger til enkelte....

Enig! Skjønner ikke hvorfor folk er slik. Men skjønner hvertfall at folk er meget forskjellig.
Får vondt av de som stiller et spm og er sårbar, så får de så ørene flagrer
 
Nei og det er egentlig ikke lov å reklamere for andre forum her inne.
Men hørt mye rart

Men det er lov å snakke om å diskutere andre forum slik jeg tolker reglene :) å reklamere ved å rekruttere til andre forum, det er ikke lov, og utfra det jeg leser her skal jeg nok styre meg for å melde meg inn på KG :p
 
Back
Topp