Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til:-DKjenner veldig lite, men velger å tro at jeg er heldig Skal på ul i morgen og forhåpentligvis lager jeg en liten baby selv om det ikke kjennest sånn
Takk for det! Kribler i magen og vil bare legge meg sånn at det er imorgenLykke til:-D
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Hadde det sånn sist=) fölte meg ikke gravid för 8. mnd
Slapp av, da er du nok over den tidenSå da kan jeg bare slappe av når jeg ikke er særlig kvalm lenger og ikke spyr om morningen. Å matlysten kommer snikende og formen er mere lett?? Selv om jeg bare er 10+1 ??
Blir jo skremt av mindre...
Desember 2014
Bruker App
Rakk ikke føle på det veldig lenge siden frøken travel syntes det var så kjedelig i mørket husker d var litt stress med sko og sånt..og da følte du deg sikkert VELDIG gravid? :-b
Er nok bare livmoren som strekker seg, det kjennes ofte sånn ut og holder på noen min.Å RETT etter jeg hadde skrevet innlegget fikk jeg vonde magesmerter. Helt nede i magen. Sterke menssmerter liksom. Varte bare ti minutter, men det gjorde meg også bekymret... skal vel aldri bli fornøyd jeg hehe. Noen andre av dere som har opplevd det? Sterke smerter i kun ti min? Ingen blødning eller noe...