andre enn meg som ikke..

AdelinaL

Glad i forumet
...føler seg gravide? Jeg har ingen symptomer lenger, føler meg lett i kroppen, magen føles helt myk og jeg er ikke litt trøtt en gang! Andre enn meg som har det slik nå? Jeg er 11+4 idag...

Symptomene har minsker betraktelig her også, er 11+5. Men glad for det, føler meg bedre nå, og tror det er ganske vanlig mot slutten av første trimester :)

Jepp! Veldig glad jeg hadde tidlig ultralyd igår og fikk bekreftet at det er noe der.. vi får bare glede oss over at det går så bra som det gjør :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Kjenner veldig lite, men velger å tro at jeg er heldig :) Skal på ul i morgen og forhåpentligvis lager jeg en liten baby selv om det ikke kjennest sånn :P

Mitt eneste symptom er mangel på mens, så satser på at alt står bra til likevel :)

Blir mindre og mindre her også, men føler meg fremdeles gravid. Venter på angelsounds og svangerskapskontroller nå i den nærmeste fremtid. Så får man ta det derfra :)

Kjenner veldig lite, men velger å tro at jeg er heldig :) Skal på ul i morgen og forhåpentligvis lager jeg en liten baby selv om det ikke kjennest sånn :P
Lykke til:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jepp! 12 uker idag og ikke hatt ett eneste symptom utenom uteblitt mens. Men på ul i uke 9 var alt helt fint, så da er jeg bare glad til;)

Så da kan jeg bare slappe av når jeg ikke er særlig kvalm lenger og ikke spyr om morningen. Å matlysten kommer snikende og formen er mere lett?? Selv om jeg bare er 10+1 ??
Blir jo skremt av mindre...

Desember 2014

Bruker App

Merker faktisk lite jeg og. Brekker meg litt når jeg står opp om morgenen men det går over i løpet av ett par minutter. Mahen har krympet. Er ikke så oppblåst lenger. Eneste er at jeg har lott vondt i ryggen og er litt trøtt/sliten men det er nok heller fordi jeg har jobbet mye i det siste.
Men jeg nyyyyyter det til det fulle. Har hatt tidlig bekkenløsning med de to siste graviditetene og nå kjenner jeg det såvidt. Kun når jeg har stådd/gått lenge eller sotte lenge.
Håper det holder seg slik lenge lenge :)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Å RETT etter jeg hadde skrevet innlegget fikk jeg vonde magesmerter. Helt nede i magen. Sterke menssmerter liksom. Varte bare ti minutter, men det gjorde meg også bekymret... skal vel aldri bli fornøyd jeg hehe. Noen andre av dere som har opplevd det? Sterke smerter i kun ti min? Ingen blødning eller noe...

Å RETT etter jeg hadde skrevet innlegget fikk jeg vonde magesmerter. Helt nede i magen. Sterke menssmerter liksom. Varte bare ti minutter, men det gjorde meg også bekymret... skal vel aldri bli fornøyd jeg hehe. Noen andre av dere som har opplevd det? Sterke smerter i kun ti min? Ingen blødning eller noe...
Er nok bare livmoren som strekker seg, det kjennes ofte sånn ut og holder på noen min.

Desember 2014

Bruker App

Du har nok rett. Jeg bekymrer meg nok litt for mye også. Ble veldig glad når det ga seg etter de ti minuttene ;-)

Var sterkt plaget med smerter, endte med tidlig UL og frisk krabat med maaaaasse plass i livmoren. Strakk seg veldig mye på kort tid min :p

Back
Topp