Andre enn meg som fortsatt ikke har født?

Angelicka

Forumet er livet
Eller får jeg den siste "mai"-babyen? Jeg har time til igangsetting i morgen, og gruer meg veldig. Ble igangsatt med første mann og, og hadde håpet jeg skulle få slippe det denne gang.

Masse lykke til i morgen, håper du får en fin fødsel! :)

Du få ha lykke til imorgen!!

Du skal føde i natt, så det blir ingen igangsetting, snuppa!!! Lykke til med fødselen!!!

MittAndre <3 skrev:
Du skal føde i natt, så det blir ingen igangsetting, snuppa!!! Lykke til med fødselen!!!

sign! ;) lykke til 

Masse lykke til!
Det var ikke så ille for meg denne gang, vel det var ille, men ikke på samme måte, det gikk mye fortere da det først satt igang.

har heller ikke født....blir sotte i gang på mandag

Lykke til begge to:-)spennende...

Lollimoi skrev:
Lykke til begge to:-)spennende...

uff, ja nå må dere to som er igjen (om ikke fler) føde snart! så masse lykke til og håper dere får fine fødsler alle sammen 

Lykke til til begge to, krysser fingrene for naturlig start på tampen.. ikke lenge igjen til ALLE mai-babyene er her nå <3

Jeg har i hvert fall rier nå!!! Så kan jo hende det blir en naturlig fødsel likevel gitt. Mamma kom nettopp, er tryggere å ha henne her, sånn at vi kan kaste oss i bilen om dette tar seg opp nå.

Angelicka skrev:
Jeg har i hvert fall rier nå!!! Så kan jo hende det blir en naturlig fødsel likevel gitt. Mamma kom nettopp, er tryggere å ha henne her, sånn at vi kan kaste oss i bilen om dette tar seg opp nå.

weeee... heier masse på deg!! emoticon  

lykke till!!!

LadyOnHeels skrev:

Angelicka skrev:

weeee... heier masse på deg!! emoticon  

lykke till!!!

Signerer! 

Back
Topp