andre en meg.

chika

Glad i forumet
andre en meg som har fått kommentarer fra de rundt dere at du er blitt mer hissig..

jeg vet at jeg fikk kort lunte forige svangerskap.. men kan ikke huske at det kom så snart... :)

eeeh ja... lunten er like kort som lunten på sterinlyset som har vært tent på... [>:]

he he,. ja så sant så sant.. det skal ingenting til før det bobler...
ORIGINAL: turteldue

eeeh ja... lunten er like kort som lunten på sterinlyset som har vært tent på... [>:]

Ja!![&o] Prøver å gjøre noe med det også, for jeg er absolutt ikke slik til vanlig, ikke engang ved mensen..

Var ikke slik i det hele tatt ved forrige svangerskap så lurer på hvorfor det er så voldsomt nå??!![&o][:@][:)]

huff får håpe at det bedrer seg.. husker jeg var skikkelig sippete og sist kom det en trist sang på radioen når jeg kjørte så trilte tårene ... he he *Mimrer* det var tider det..
ORIGINAL: Mollå

Ja!![&o] Prøver å gjøre noe med det også, for jeg er absolutt ikke slik til vanlig, ikke engang ved mensen..

Var ikke slik i det hele tatt ved forrige svangerskap så lurer på hvorfor det er så voldsomt nå??!![&o][:@][:)]

Hører det nesten hver dag av mannen min [8D] Hissigprompen meg [:D] tror det er normalt, selv om jeg bør skjerpe meg [:)]

ikke så mange som har sagt det, men jeg merker det veldig selv. Har ikke tolmodighet til noen ting.

Jeg må ta meg sikkelig sammen overfor sønnen min, så han slipper å merke det. [:)]

Back
Topp