J
Jentemamma♡
Guest
Idag har det vært heelt forferdelig!! Er dette bekkenløsning? Hvordan kjennes det ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som om jeg har falt skikkelig hardt på en sykkelstang !! Slik føles det. Langt oppe i musa på en måte.Hva mener du med underlivet da? For jeg har bekkenløsningssmerter foran, symfysen kalles det vel. Men det gjør jo vondt i hele området, nedover også. Så det kan jo hende? Selve smerten er vanskelig å forklare i grunn... Som om man har falt skikkelig hardt på ei sykkelstang? Som skikkelig muskelstrekk? Vanskelig
Som om jeg har falt skikkelig hardt på en sykkelstang !! Slik føles det. Langt oppe i musa på en måte.
Høres ut som bekkenet. Symfysebeinet kan "kile" seg skeivt, henger sammen med bekkenet. Verker i beina i underlivet, både framme og bakover på begge sider... Kan behandles hos kiropraktor, anbefaler å prøve dette. Har vært to ganger hos Bekken og Barn og har blitt mye bedre. De "banker" det liksom i stilling med en hammer.... Ellers hjelper det å sove med en pute mellom låra!Da kan det jo være bekkenet. Få en henvisning til fysioterapeut hos legen, så kan de sette en diagnose. Det kan behandles, men det er ikke stort de får gjort når smertene sitter foran, har jeg fått beskjed om.
Kunne virkelig ikke beskrevet det bedre selvHva mener du med underlivet da? For jeg har bekkenløsningssmerter foran, symfysen kalles det vel. Men det gjør jo vondt i hele området, nedover også. Så det kan jo hende? Selve smerten er vanskelig å forklare i grunn... Som om man har falt skikkelig hardt på ei sykkelstang? Som skikkelig muskelstrekk? Vanskelig