Andpusten

Hvitlotus

Flørter med forumet
Noen andre som plutselig har blitt andpusten?:wideyed: Følt meg andpusten i et par dager nå uten noe som helst anstrengelse:sorry: Leser på nettet at det er på grunn av økt blodvolum og dermed økt oksygenbehov.

Hahaha jaa!! Feiret 3 åringen min i dag. Ble så andpusten opp med kaken at jeg blåste ut ene lyset før vi hadde sunget ferdig ! :P

Jepp! Og hvilepuls har gått fra nede på 50-tallet og opp mot 80-tallet, så det skjer ting med pulsen, ja!

Oh yes! :confused: Basing i snøen med barna og besteforeldre som ikke skal vite noe enda var ikke akkurat veldig enkelt i går :wacky: #pustogpes! Og jeg er bare 4+3 :eek:

Vært andpusten siden jeg begynte på lutinus :p Blir utslitt av og gå opp trappa på jobben for og komme til kontoret, og å løpe etter kollegane som har mye lengre bein enn meg :hungover:
Hadde det sånn sist jeg gikk på lutinus også, selvom det ikke ble noe positiv test da.

Nååja! Skal bli spennende på jobb framover når jeg allerede må stoppe å få igjen pusten rett som det er :hilarious:

Ja! Bare en handletur var nok.. svimmel og andpusten :bag:

Så sant. Andpusten bare av å gå opp trappene. Min mor reagerte på at jeg hadde så dårlig kondisjon når vi gikk på tur denne uka. Hahhah

Veldig andpusten ja! Men nå endte jeg opp med å få tilbake barneastmaen min når jeg var gravid sist, så ekstra andpusten pga det og :woot:

Dette merker jeg nå også. Har ikke akkurat supergod kondis i utgangspunktet, men nå er det jo helt ekstremt :whacky011 Bare en liten trapp så blir jeg skikkelig andpusten :wacky:

I følge garmin klokken min har hvilepuls min gått opp den siste halvannen uken.

Back
Topp