Andpusten

Lottekr

Flørter med forumet
Høsthjerter 2017
Fler som er anpustene om dagen? Føler jeg hiver etter pusten bare jeg sitter i sofan å slapper av :/
 
Ja! Håper magen synker litt snart, jeg er og andpusten hele tiden.
 
Det er faktisk lenge siden sist, tror det er gått over! :) ca starten av uke 36 en gang, egentlig både pust og mage har vært enklere siste uka. Til gjengjeld blitt mye verre å sette seg ned på huk og hente ting på gulvet, oppvaskmaskin, vaskemaskin og komfyr har også blitt vanskeligere å bruke. Samt å ta på sokker og sko... :/
Men det er godt å kunne puste igjen og ikke få disse plutselige anpusten-anfalla av å sitte i sofaen :)
 
Veldig andpusten! Har mye arr på lungene...Ser frem til at det blir litt bedre etter fødsel...
 
Har hatt det sånn hele veien.... :p
 
Ja fysj! Er bare i uke 11 og man skulle tro jeg hadde løpt maraton når jeg går opp trappen :(
 
Det har faktisk bedret seg den siste uka, så jeg begynner å lure på om hun kanskje har tenkt seg nedover i terrenget snart? Hun lå i hodeleie på forrige kontroll, men hodet var ikke festet. Ny kontroll til tirsdag!
 
Jepp, skikkelig kortpustet! Mannen kommenterte i morges da vi våknet at jeg pustet så mye fortere enn vanlig.
 
Ja!! Magen har sunket for en tid siden men er mer tungpust enn noen gang. Skikkelig ekkelt og slitsomt!
 
Jepp! Noen ganger føles det ut som jeg har løpt maraton bare av å reise meg opp fra sofaen!
 
Jeg har blitt anpusten siste uken. Gikk rolig rundt og tørket støv i vinduskarmer osv i stad og hørtes ut som jeg var på joggetur....
 
Heldigvis har magen sunket langt nok ned til at jeg slipper det. Men jeg er litt tett i nesen, så anpusten når jeg går, det blir jeg...
 
Ganske ja :p gleder meg til å kunne bare bære.på meg selv igjen :b
 
Back
Topp