Andpusten

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Er det noen andre her som blir fortere andpusten?
Jeg puster og peser når er ute og går tur i raskt tempo, særlig nå i varmen. Ikke hatt noe problemer med dette før, men det er kanskje vanlig selv tidlig i svangerskapet?
Tror likevel jeg skal komme i gang med jogginga et par ganger i uka igjen, om enn ikke i samme tempo som før XD

Er det noen andre her som blir fortere andpusten?
Jeg puster og peser når er ute og går tur i raskt tempo, særlig nå i varmen. Ikke hatt noe problemer med dette før, men det er kanskje vanlig selv tidlig i svangerskapet?
Tror likevel jeg skal komme i gang med jogginga et par ganger i uka igjen, om enn ikke i samme tempo som før XD
Hvor mange uker er du ?

Jeg er 5+2 i dag og merker at når jeg er ute å løper så bruker jeg lengre tid på å komme meg opp i puls. Dvs at pulsen er i begynnelsen MYE lavere enn det all pustingen og pesingen min tilsier at dem burde være..
Etter type 40 minutter, så normaliserer det seg og jeg kan ta i mer uten å bli så andpusten.

Jeg flyr opp i puls så fort jeg beveger på meg. Hvilepulsen har økt fra 62 til 82 i dag!!! Leste et sted at også oksygenbehovet øker i 1. trimester (sto 50%, men vet ikke om det er helt sant), så puster og peser som en hval på land :P

Blir kjempe andpusten så fort jeg begynner å bevege meg. Helt merkelig men har aldri hatt så dårlig kondisjon før som det jeg har nå... :P

Blir kjempe andpusten så fort jeg begynner å bevege meg. Helt merkelig men har aldri hatt så dårlig kondisjon før som det jeg har nå... :P

Nei, jeg hadde også god kondisjon før jeg ble gravid. Måtte ta pustepause etter å ha gått lang trapp med koffert og sekk i dag. Her har jeg pleid å suse opp med fire fulle poser med matvarer tidligere, følte meg litt komisk der jeg sto og pesa :p

Back
Topp