Andpusten

LittleEinstein

Andre møte med forumet
Jeg er så andpusten for tiden. Skal ikke mange skrittene eller trappetrinnene til før jeg peser.. føler det litt sånn når jeg sitter stille også. Det er så plagsomt...føler meg i suuperdårlig fysisk form ( selv om jeg ikke er såå ille...tror jeg)! xsmile5 Flere som har det sånn?

Ja, jeg blir fort andpusten og for veldig lite. Jeg hadde det mye sånn med førstemann, og spess da jeg lå på ryggen. Følte at lungene ble presset av mage og baby, at jeg ikke fikk puste ordentlig. Nesten litt sånn nå og.

Enig med dere over!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Her er det også sånn ! Etter å ha gått opp de to trappene til jobb idag måtte jeg stoppe å nesten hente igjen pusten før jeg gikk videre ! Tenkte at det er da alt for tidlig å bli så fort andpusten, så godt å se det er flere i samme båt :):)

Da er det nok i det miste normalt. Jeg har en jente fra før av, men husker ikke om jeg var sånn når jeg gikk med henne. Utrolig hva man glemmer på 5 år ;)

Jeg strever også med pusten:/ Puster som en hval av etpar trappetrinn! Jordmor sa det var veldig normalt:) Er sikkert kroppens måte å sørge for at vi får i oss ekstra oksygen, for hiiiiiiiver jo etter pusten når det er på det verste:P

Så godt å høre at det ikke bare er meg! Har blitt omtrent null trening siste halvåret, så har tenkt det var dårlig kondis. Prøver å gå trappene etter lunsj på jobben hver dag, men er jo ganske pinlig når jeg lager kø....

Back
Topp