Andpusten av ingenting!

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Herlighet så slitsomt det er! Blir jo andpusten av ingenting :(
Bare av å gå fra stua til do liksom..
Eller nå nettopp;
Stått og strykt på navnelapper på 46 plagg til poden som skal starte i barnehage 1. september, tok vel litt over 1 time. Ble jo bare mer og mer andpusten, av å egentlig bare stå rett opp og ned :eek:
Flere som blir andpusten bare de tenker litt hardt? ;)

Jepp, skal ingenting til før jeg blir andpusten lenger. Når jeg i tillegg går skikkelig sakte pga bekkenløsning føler jeg meg ganske teit til tider :P

Ja, det er no så gæli å det...

Tror lungene har liten plass nå ja :( jeg hadde virkelig ingen kondis før jeg ble gravid, men føler det er latterlig lite som skal til for å bli andpusten ja :(

Sliter med pusten bare av å sitte rolig i sofaen:p Slitsomt, men det varer heldigvis ikke evig! :)

Herlighet så slitsomt det er! Blir jo andpusten av ingenting :(
Bare av å gå fra stua til do liksom..
Eller nå nettopp;
Stått og strykt på navnelapper på 46 plagg til poden som skal starte i barnehage 1. september, tok vel litt over 1 time. Ble jo bare mer og mer andpusten, av å egentlig bare stå rett opp og ned :eek:
Flere som blir andpusten bare de tenker litt hardt? ;)
Jeg hadde nettopp en sykt trøttende periode, viste seg jeg hadde ekstremt lavt blodtrykk. Kan være du har det samme?

Jeg hadde nettopp en sykt trøttende periode, viste seg jeg hadde ekstremt lavt blodtrykk. Kan være du har det samme?
Jeg hadde fint blodtrykk for en uke siden, og er ikke trøtt, bare andpusten :)

Å snu seg i sengen, er ei treningsøkt i seg selv :-P

I dag ble jeg plutselig andpusten mens jeg satt i en stol da vi hadde kaffebesøk!
Men skjelden det da
Men blir fort anspusten generelt om dagen ja

Det som er så merkelig her er at det varier så mye. Skal stort sett ingenting til, om jeg står og snakker samtidig så blir jeg andpusten... Her om dagen var vi på 2.5 fjelltur og da sprang jeg opp bratte fjellskrånger uten problem, i så god form har jeg sjeldent følt meg før jeg ble gravid, men dagen etter var det tilbake til å måtte pause i trappen.

Back
Topp