And yet again....

mila76

Betatt av forumet
Hi...

Hver pp klarer jeg å overbevise meg selv at jeg er gravid...At de symtomer jeg har er graviditets og ikke mens...Men nei da,bare "WISHFUL THINGKING"....Begynner å bli veldig lei nå...Når skal det bli vår tur?[:(]Samboer er fortsatt positiv,men jeg er bare redd nå...Har aldri trodd at det skal bli vanskelig for oss...Beklager for dette,men tante kom i går og jeg føler meg veldig dep...
Klem..

Her kommer en liten trøsteklem fra meg.. *trøst*[:)]
Huff, ja det er lett å ta absolutt alle tegn for å være graviditetstegn når man håper så
på en liten, men en dag (SNART) er det deres tur[:)] Det er jeg helt sikker på...
Har dere prøvd lenge nå?
Godt å ha optimistiske samboere[;)] Har en selv, og det hjelper virkelig...

Klem[:)]

Takk for det...Føler meg helt sikkert bedre etter et par dager...Har ikke prøvd lenge nok kansje,sep bli vår 7pp...

Ja, men forstår at det føles leeeenge... Men den sitter noksnart skal du se[:)]

Har bestemt at alle septemberprøvere skal få det til jeg[:D][:D][:D]

sender ein *trøsteklem* eg også[:)] det går nok snart bra, me må holde kvarandre oppe! Me håper så inderlig her også!

Vil bare ønske deg lykke til i September, og håper at det klaffer for dere nå![;)]

Uff, jeg kjenner følelsen..Og den er ikke noe god...[:(] Vi brukte vel 8 mnd første gang, om det er en trøst..

Det kommer nok til dere en dag snart skal du se..

Stor trøsteklem..

off,jeg vet akkurat hvordan du har det....men hva med å gjøre noe helt anderledes når du føler deg på det verste?det har jeg gjort å det hjalp.ta en romantisk middag bare du å din kjære,med god mat å vin(vist du drikker da...[:D])få bort tankene fra dette baby styret...hehe kan jo få oss til å gå på veggen!!!!!!!!!!prøve å slappe littt av.det blir din tur snart![;)]

Trøste, trøste, trøste!!

Skjønner godt at du er frustrert over dette. Prøv om du kan legge bekymringene til side og så slappe av...VET at det ikke er lett altså!!

Du skal se at det blir din tur nå i september. Jeg krysser fingre og alt annet jeg kommer over.

Lykke til!!

Takk for oppmuntring dere!!!!Det hjalp veldig mye....Stardust,gjorde litt av det du sa,gikk en lang tur i skogen,og koste oss med god mat og litt vin...Vi forbrede oss til neste pp...I dag gikk vi til helsekost og kjøpte vitamin C,E og selen...I tillegg tar vi Omega 3,B og folsyre...Samboeren røyke,og jeg har lest at hvis mannen røyke,so er det viktig at han tar 1g vitamin C hver dag...Vi få haper at det skjer snart!!!Klem....

Hei,

jeg skjønner deg veldig godt! Vi er kun i vår 1 pp, og nå merker jeg at alle symptomene på mens begynner å vise seg. Skal etter mine beregninger komme i morgen, og alt tyder på at så skjer! Og selv om jeg hele tiden har tenkt at jeg må være tolmodig og at det jo helt sikkert ikke skjer i første pp, så er jeg rett og slett veldig deppa i dag. Så jeg forstår deg godt!

Men - vi får krysse det vi har for at alle vi som prøver er heldigere i september.

Sende en go trøste klem din vei [:D]

Vi e i akkurat samme båt, jeg begynner også å tvile! Men må bare ikke gi opp...vi er starta på 8pp denne mnd, å dagene går så saaaaaakte!!! sukk [;)]

Men du skal se, en dag er det vår tur [:)]

Stå på!

Kathrine

Må bare komme med et aldri så lite innlegg her også! Jeg er så hjertens enig i at dagene går saaaaaakte! Skal teste på fredag, og vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom denne uka! Har lyst å gå og legge meg nå, og ikke våkne før fredag! Inbiller meg også at hvis jeg sover så kommer ikke tanta denne mnd! Lurer på hva sjefen sier hvis jeg ringer i morra og sier jeg ikke kommer før på mandag igjen for jeg skal sove!?!

Jeg tror han sier "Sov godt-drøm søtt" [:D][:D] Eller kanskje ikke......[:D]

I wich! Må nok bare møte opp og smile pent jeg! Men har fått fri på torsdag og fredag da, skal vaske og forberede huset til visning på lørdag! Så jeg kan ikke annet enn klage!

hehe, pebbles[:)] Prøv[:)]Det skjønner jeg godt at du synes... Tiden blir litt lang ja.'Håper bare at vi snart har
en innbygger i oss[:D]

Hvordan gikk det med småbruket- er det solgt?

Ikke det jeg vet. Var inne på FINN i sta, og der sto det ikke solgt! Håper... Skal få gubben til å ringe megleren i morgen! Nå skal jeg legge meg, blir da så trøtt når det er så mørkt ute! Nattis..[;)]

Ja, merker godt høsten er kommet... Natta...[;)]

Kjære deg, mila 76, jeg sender deg en elektronisk KJEMPE-trøsteklem! Og krysser alt jeg har for at september er måneden av måneder!![:)][:)] Da blir det jo sommerbarn også![:D]

Varm klem til dere begge[;)]

Back
Topp