And now it's official

Belka

Betatt av forumet
Hehe, har klart å skjule graviditeten hittil, planen var å fortsette med det så lenge jeg kunne...
Var på UL i går, og min svenske svigermor ble så glad for en pojke at hun har lagt ut masse om det på veggen min på ...Facebook! :hilarious:
Og nå strømmer det på med gratulasjoner her :wav
Huffda...

Last edited:
uff. Ikke morro!

Jeg sa klart fra til mine at det ikke var ok.
Svigerfamilien synes ikke noe om at vi skal ha en til, så der er det stilt...

Mistenker at hun ikke mente det, stakkar. Tror det var ment for inboksen, men ikke lett for de eldre med denne internett da :joyful: Hehe
Synes bare det var rart at en på jobben som jeg nesten aldri snakker med gratulerte meg med en gutt, hva i .... tenkte jeg.
Fikk jo vite det selv i går o_O

huff :p Har heldigvis en svigerfamilie som er veldig forsiktige med hva de legger ut selv jeg så vi fikk dele det når vi selv ville :p Tror ikke svigermor har skrevet noe på fb enda vi har delt det selv heller jeg :p
Men det var da hvertfall fint at de ble så glade da :D

Oh no... Er vel litt typisk oldisene! Har et foreldrepar som virkelig bryner seg på teknologien, selv... :p
Får avogtil telefon om "hjelp,hvordan sletter jeg dette?" "Kan man skrive slikt på internett?"
"Syns du dette var teit?" :p

Jeg har fått litt nok, så nå må di ringe min bror for å få veiledning, haha :)

Hmmm, så lenge du syns det var greit så; gratulerer med gutt i magen! :)
Jeg for min del hadde bedt henne umiddelbart å slette det da jeg på ingen måte syns andre skal annonsere slikt;)
Noen spesiell grunn til å holde det skjult så lenge?

Takk :)
Fikk høre det etter at det hadde stått på veggen på FB et par timer, så slette den blir uansett litt sent.
Hun trodde, stakkar, at hun skrev det i privat melding, var visst på gråten da hun så at det ikke var det... Er ikke sinna på henne, og bare ler av det nå xsmile9
Skulle uansett ikke holde det så topphemmelig etter i går (var på UL og fikk bekreftet at alt er bra), skulle fortelle det til de som evnt. blir berørt nå, bare ikke sånn på FB :)
Men da slapp jeg det :happy090

Flott av deg å se sånn på det! :)
Kan vedde på at svigermor ikke gjør noe sånt igjen!? ;)

Huffda, stakkars svigermor da. Greit at det var et uhell, ikke så lett å være sint da.

Min svigermor gjorde noe ala det samme sist, men det var ikke på Facebook da. Hun trodde at ei venninne gratulerte henne fordi hun skulle bli bestemor, og sa at hun gleda seg til å bli bestemor. Venninna gratulerte egentlig med at vi var blitt forlovet (jeg var bare 7-8 uker på vei da og hadde kun sagt det til svigers). Siden denne venninna var mor til ei venninne av meg spredte jo ryktet seg, myyye tidligere enn hva vi ønsket.

Denne gangen presiserte vi til svigermor at hun ikke fikk si noe til noen før vi selv sa ifra at det var greit. :p

uff. Ikke morro!

Jeg sa klart fra til mine at det ikke var ok.
Svigerfamilien synes ikke noe om at vi skal ha en til, så der er det stilt...
Nei!? Det gjør vondt å høre! Håper du kan heve deg over dem og glede deg over graviditeten og ditt lille under! :)
Lykke til!

Back
Topp