Anbefalte private klinikker for UL?

kristina90

Flørter med forumet
Juli13-jentene
Hei :) er nå 12+2 og er mer bekymret enn noen gang... Er det noen av dere som kan anbefale en god plass å ta tidlig UL? :)
Siden jeg ikke har noen "medesinsk" grunn til å få tidlig UL, må jeg bestille en privat...
Jeg takler ikke å gå med denne uvissheten lenger :(

<3 Lille mirakelet vårt <3

Du skriver ikke hvor i landet du er fra?

Jeg var hos Sigrids ultra midt i Stavanger sentrum, betalte vel 500kr for ca en halv time, og fikk med meg 4 bilder. Mest 2D, litt 3D. Var 10+5 da jeg var der, så jeg synes det var finest med 2D.

Hvis du bor i Bergen kan Sentrumslegene anbefales. koster 1100 kr og du får en haug med bilder på mail. :) vi var der for 1,5 uke siden. Utrolig profesjonell og hyggelig gyn. :)

Helsesenter1 i Tønsberg kan anbefales, hvis det er i ditt nærområde.

Eg har gått til gjessing på tidlig ultralyd. Han holder også til midt i stavanger sentrum... Veldig kjekk gynekolog som eg har gått til i 3 pr. Husker ikkje helt hva eg betalte,men var ikkje noe dyrt. Fikk og masse 2d og 3d bilder og fikk time kjapt :)

Haha :p jeg er litt fjern :p tenker at dere vet hvor jeg bor, men det gjør dere jo ikke :p haha..
Tenkte mest på Oslo/Akershus :)
Men godt å høre at dere har gode erfaringer :)

<3 Lille mirakelet vårt <3

Balderklinikken eller volvat er jeg veldig fornøyd med. Gynekologen på Balderklinikken er kjempekoselig, men hun er borte hele januar.

Back
Topp