Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
... kan den brukes på brystvortene?https://lyko.com/no/bio-oil/bio-oil-gel-for-torr-hud-50-ml
Denne er en LIFESAVER for skikkelig tørr graviditetshud. Jeg flasser og får masse pigmentflekker, dette er det eneste som er i nærheten til å redde huden. Kan brukes til å generelt smøre magen også, mens den vokser
smør på purelan på boobsa... kan den brukes på brystvortene?
Ja, men ville ikke brukt den under amming da... kan den brukes på brystvortene?
For min del var elastisk bæresjal og hands-free/wearable brystpumpe det beste jeg kunne ha kjøpt. Ga meg litt frihet og det gjorde en stor forskjell i hverdagen min. Men man trenger ikke nødvendigvis å kjøpe selv først. Kanskje man får lånt av noen kjente først så ser man om det er aktuelt.Jeg prøver å lage ei liste over hva vi trenger, men som førstegangsmamma er det vanskelig å vite hva som er faktiske behov og hva jeg bare tror vi trenger. Våget meg til å bestille en liten body selv om jeg bare er 5+2. Det vil bli en stor overraskelse for hele slekta når vi annonserer dette etterhvert, så syns denne var morsom:
Vis vedlegget 424563
Sånne i sølv?Silverette til amming!! Det redda amminga mi med stramt tungebånd sist, nå skal jeg gå rett på med dem!
Ja. De kan ligge på hele tiden mellom amming. Sølv er antibakterielt og sårhelende. De koster litt i engangskjøp, men du trenger ikke kremer eller multi-mam-kompresser osv. Og du kan gi de bort i barselgave til noen du er glad i etterpåSånne i sølv?
Nisim Fast fra apoteket har vært gull her!noen som vet om shampo og balsam som hjelper mot hårtapet etter fødsel?
Hvilken brystpumpe hadde du? Wearable var ikke en greie da jeg fikk mine 3 andre, men skal definitivt investere i det nå!For min del var elastisk bæresjal og hands-free/wearable brystpumpe det beste jeg kunne ha kjøpt. Ga meg litt frihet og det gjorde en stor forskjell i hverdagen min. Men man trenger ikke nødvendigvis å kjøpe selv først. Kanskje man får lånt av noen kjente først så ser man om det er aktuelt.
Jeg hadde kjøpt en medela swing maxi bare noen måneder før så jeg gikk for en billig variant. Jeg husker ikke navnet og jeg finner ikke den lenger på nettet, men den er akkurat samme type som «Momcozy». Jeg var meget fornøyd med den. Synes det fungerte like bra som medela og kunne gjøre så mye annet mens jeg pumpet (jeg pumpet bare 2 ganger om dagen). Men så mistet jeg motoren på gulvet etter 6/7 måneder og datt fra hverandre. Etter det så sugde den ikke like bra.Hvilken brystpumpe hadde du? Wearable var ikke en greie da jeg fikk mine 3 andre, men skal definitivt investere i det nå!
Ei i min tidligere barselgruppe brukte disse fra første stund for å unngå sårhet osv. Det endte med sopp både på henne og baby Hun fikk da beskjed om at det ikke er anbefalt å bruke uten grunn, kun når man var sår for å hjelpe groinga..Silverette til amming!! Det redda amminga mi med stramt tungebånd sist, nå skal jeg gå rett på med dem!