Anbefalt eggløsningstest?

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Hei! Nå blir det forhåpentligvis innsett i naturlig syklus neste gang, siden jeg ikke svarte særlig godt på progynova og måtte avbrutte pga follikelvekst. Men innsett i naturlig syklus betyr at jeg må kaste meg rundt å lære meg å teste etter EL :hilarious: Heller mot å gå for digitale tester for å gjøre det enklere, men lurer på om det er noen ulemper med dem? Hva anbefaler dere?

Anbefale de digitale som viser enten tom sirkel eller smilefjes. Var disse klinikken vår anbefalte også, så slipper man å tolke :)

ulempen er vel at de koster en del mer.

Anbefale de digitale som viser enten tom sirkel eller smilefjes. Var disse klinikken vår anbefalte også, så slipper man å tolke :)

Ja det virker mye lettere med de digitale. Jeg leste instruksen på clearblue sin og den sier at man skal bruke morgenurin, men mange andre ikke skal tas på morgenurin. Tror jeg legger de ekstra pengene for tydelig resultat og for å slippe å holde meg 4 timer når jeg er vaken. Ikke god på det altså :wacky:

Hei igjen, testet du en gang om dagen med de digitale? Lurer på om man ødelegger deteksjonen om man tester en gang til på ettermiddag/kveld. Står ikke noe om det i pakningsvedlegget. Bruker den rosa clearblue. Blir jo sikkert mindre konsentrert urin da, men har lest at man kan gå glipp av lh toppen om man bare tester en gang om dagen. Har også sett i pakkingsvedlegget til lilla clearblue (den med dobbel hormonindikator) at man kan teste flere ganger om dagen. Men vet ikke om det er samme med de rosa. Mvh Forvirret :wacky:

Hei igjen, testet du en gang om dagen med de digitale? Lurer på om man ødelegger deteksjonen om man tester en gang til på ettermiddag/kveld. Står ikke noe om det i pakningsvedlegget. Bruker den rosa clearblue. Blir jo sikkert mindre konsentrert urin da, men har lest at man kan gå glipp av lh toppen om man bare tester en gang om dagen. Har også sett i pakkingsvedlegget til lilla clearblue (den med dobbel hormonindikator) at man kan teste flere ganger om dagen. Men vet ikke om det er samme med de rosa. Mvh Forvirret :wacky:

Jeg testet bare en gang om dagen, men jeg vet at jeg fanger toppen uansett da. Tror ikke det skal være noe problem å teste flere ganger hvis du vil det :)

Det er med de lilla de registrerer en baseline for lh, de rosa måler bare prøve for prøve :p om du skjønner hva jeg mener. Så den kan du teste så mange ganger du vil med og det er ikke slik at den første alltid er negativ, slik de lilla alltid er.

Det er med de lilla de registrerer en baseline for lh, de rosa måler bare prøve for prøve :p om du skjønner hva jeg mener. Så den kan du teste så mange ganger du vil med og det er ikke slik at den første alltid er negativ, slik de lilla alltid er.
Aha! Takk for forklaring :) Fortsatt negativ test her på dag 16.. Trenger vel litt mer tid etter progynovaen. Begynner å blir dyrt å bruke cb :wacky:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp