Anbefalle en brystpumpe?

Bruker medela swing, veldig fornøyd med den. Så at sykehuset brukte i samme merket bare i større. Hadde den fra store bror som var for 5 år siden, og like fin er den.

jeg har også Medela Swing! Er veldig fornøyd men skulle ønske jeg hadde den doble varianten så jeg kunne ha pumpa begge brystene samtidig...men  nå har jeg ekstremt mye melk og småspist unge så pumper nok litt mer enn hva andre gjør ;-)

Jeg har medela freestyle :) dobbel, elektrisk. Den er super! Jeg fullpumper da, så er jo ikke sikkert vi har helt likt behov.. 

De selger disse på finn til 1500,- Det er en god deal.. 

Fra før har jeg Medela Swing, kjempefornøyd med den. I går fikk jeg Medela Freestyle (kjøpt brukt via finn.no) og syntes den også var genial. Spørs jo hvor mye du har tenkt å pumpe. Om det bare er litt i ny og ne ville jeg gått for swing, men hvis du skal pumpe ofte og mye så er det greit med en dobbel variant. Er kommet en dobbel variant av Swing også, men jeg har ikke sett den i noen butikker enda.. men kanskje de kan bestille den for deg om du spør noen av de. Ser for meg den vil være billigere enn freestyle om du ønsker en ny pumpe.

Jeg hadde Avent sin manuelle med T, men nå har jeg fått låne den elektriske i samme merket. 
Den er veldig god, men jeg har ikke pumpet siden den aller første uken. 
Lillebror er som T; tømmer gjerne begge sidene til hvert måltid før han er fornøyd

Hadde Medela swing sist... denne gangen har jeg Avent elektrisk (kan også brukes manuelt+kan brukes på batteri) og er såå mye mer fornøyd..!

jeg brukte søsteren min sin Avent håndpumpe nå når jeg var ute og reiste, og er SÅÅÅ mye mer fornøyd med den enn med Medela Swing pumpa jeg har selv. Aventpumpa tømte puppen MYE fortere enn Medela sin elektriske, og tømte mye bedre! Så nå er jeg på jakt etter ny pumpe!

Back
Topp