Anbefalinger til lang flytur

Pisces75

Forelsket i forumet
Jeg er ikke så aktiv er inne for tiden..
Men jeg lurte på om det var noen som har erfaring med lange flyturer med de små?
Vi skal en tur til Bali i mars, og jeg er veldig spent på hvordan det turen kommer til å gå..
Må finne på et eller annet å aktivere han med...

Er en god stund siden jeg hadde felix med meg på fly. men vet at Tjukka reiser en del med Alis. Så hun har sikkert mangen tips til deg.
Jeg tror jeg hadde tatt med pc, og dvd med favotrittfilmen[;)]

syns det var en god ide og ha med datamaskin, så kan barnet se noen filmer :) ellers bøker, tegnebøker, blir vel noe soving også.. reiser dere på dagen eller natta??

DØDSMISUNNELIG er alt jeg har å si[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Takk for tips [:)]
Vi flyr fra Gardermoen rundt kl 13, men sånn alt i alt bruker vi 23 timer på turen dit, så jeg håper jo selvfølgelig at han vil sov litt i løpet av natten.
Vi skal være borte i 16 dager [:D]
Gleder meg helt vanvittig til å komme litt bort etter alt det triste som skjedde i 2010.

Hva skjedde i 2010, kan jeg spørre om det?[8|]

Så digg!! Vi hadde nok hatt med en del DVD tenker jeg. Noe tegnesaker. Masse bestikkelser.

Hva skjedde i 2010 om jeg får spørre??[8|]

Jeg mistet fetteren min (selvmord), mistet en beboer der jeg jobber (veldig trist da han var så ung) og på høsten mistet jeg min kjære pappa (kreft).

Så 2011 er bare nødt til å bli et bra år.

[&o] Kondolerer[&o]

Håper virkelig at 2011 blir et bedre år for dere.
Så da er en god ferie et bra sted å starte[:)]

Hørtes ut som ett tungt år ja[&o] Får virkelig håpe 2011 blir ett godt år for deg og dine! [:)]

ORIGINAL: ..christine..

[&o] Kondolerer[&o]

Håper virkelig at 2011 blir et bedre år for dere.
Så da er en god ferie et bra sted å starte[:)]

Hørtes trist og tungt ut! Håper dere får en kjempeflott tur!!!

Back
Topp