Anbefalinger på gode, ikke så alt for dyre ammebh'er?

KineMor1

Forelsket i forumet
Kjøpte før jeg fødte to ammebher fra H&M med spiler i. Disse er så utrolig vonde å bruke at jeg går heller uten enn å bruke de! Noen som kan anbefale noen gode ammebher til en rimelig pris ?

De har noe tilbud på babyshop, 40 prosent avslag:-) jeg handlet en der, og den er god. Koster jo litt, men når den var på tilbud var det som en vanlig bh

Jeg syns Cubus sine amme-bh'er funker bra!! Jeg har også ett par fra kappahl!! De fra kappahl er med bøyler, de fra Cubus er uten!
De fra kappahl er litt små, så jeg tviler på de passer etter jeg har født, men da bruker jeg de fra Cubus :-)
Syns ikke noen av de var særlig dyre!!

Cubus sine, uten blonder!! Helt supre, også til store bryster. Om du kjøper på sånne 30 % dager, så koster de knapt en hundrings

Den ene jeg kjøpte på ellos var fantastisk. Den har og et nett på innsiden slik at brystvortene ikke limer seg i tøyet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sverger til de i ull fra Boobs. Myke, varme og elastiske. Kjøpte de på babyshop, men de er dyre da... Mulig det er tilbud siden det er vintervare..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Cubus sine, uten blonder!! Helt supre, også til store bryster. Om du kjøper på sånne 30 % dager, så koster de knapt en hundrings
Vet du hvor store str de har? Visste ikke at de hadde på cubus jeg

jeg har kjøpt bravado ammabh. Brukt nå i svangerskapet og kan bruke den i ammeperioden. Anbefales!
Den går over flere størrelser, uten bøyler, myk og behagelig å ha på!
Koster mellom 399-499,- men er vel verdet det! :)

Anbefaler absolutt Bravado sin sømløse bh jeg også! Kjøpte mine på babyshop, kr 499,-, men så absolutt verdt det! Du får også kjøpt de på ammebutikken.no tror jeg det er.

Bravado seamless, kan ikkje leve utan. Dyre, men har bestilt på nct shop fra scotland, da kosta dei rett over 300 kr, kjapp levering. Uten bøyle, beste bh ever

Syns 500,- for amme-bh er dyrt, meeen det er meg da!!! Jeg har funnet godt fungerende bh'er til en billig penge, da kan jeg spandere på meg 3-4 stk :-)

Enig med flere over her i at cubus sine (uten blonder vel og merke ;) ) er gode, og billige! :)

Enig med flere over her i at cubus sine (uten blonder vel og merke ;) ) er gode, og billige! :)
Ja, jeg skjønner ikke hvorfor den er så forskjellig fra den MED blonder, synes den var helt ekkel og rar i forhold til den uten

Back
Topp