Anbefalinger av vampyrbøker!

Helene Harefrøken

Forumet er livet
Etter å ha lest Twilight bøkene ble jeg hekta [:o]

Jeg anbefaler The Southern Vampire Mysteries(fås på norsk), ta gjerne en titt på min anbefaling av bøkene:

http://gronneskoger.blogspot.com/2009/09/southern-vampire-mysteries.html

Nå er jeg i gang med Vampire Academy av Richelle Mead, har hørt så mye skryt av denne bokserien så jeg er spent på om de lever opp til forventningene.

ORIGINAL: Aline

hvis du likte bøkene om sookie og bill burde du laste ned serien True Blood.. Basert på serien. [:D] (om enn litt overdramatisert til tider - vel og merke..[8D]).

Skulle nettopp foreslå True Blood selv. [:)] Finnes nå også i bokform på norsk!

Link til første bok -> http://www.tanum.no/product.aspx?isbn=8202311691[:)]

Ta en titt på linken så ser dere at jeg følger med på serien og har skrevet om at de tre første bøkene er ute på norsk [:D][;)]

Jeg står på venteliste på biblioteket for å lese twilight, og har planer om å lese serien bak True Blood også, ja. [:)]

Om du vil ha enda mer kan du jo lese "Den vesle vampyren"? [:D][:D]

ORIGINAL: Aline

hvis du likte bøkene om sookie og bill burde du laste ned serien True Blood.. Basert på serien. [:D] (om enn litt overdramatisert til tider - vel og merke..[8D]).

Enkelte av personene er svært ulike i bøkene og i serien [:)] Det jeg liker er at jeg kan lese bøkene uten å vite nøyaktig hva som skjer i serien for de er ganske ulike på mange punkter.

ORIGINAL: mammen t daniel
de har jeg lest, likte de veldig godt i alle fall[:)]

Da trenger jeg ikke å være lei meg som har de liggende på vent her altså? [:)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

ORIGINAL: mammen t daniel
de har jeg lest, likte de veldig godt i alle fall[:)]

Da trenger jeg ikke å være lei meg som har de liggende på vent her altså? [:)]

nei, det syns jeg ikke[:)] venter spent på bok nr 6 jeg nå. fikk til og med ei venninne av meg hekta og hun leser ikke engelsk[8D]

Anne Rice har jo en hel bunch med vampyrbøker... noen er ganske gode og [;)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Etter å ha lest Twilight bøkene ble jeg hekta [:o]

Jeg anbefaler The Southern Vampire Mysteries(fås på norsk), ta gjerne en titt på min anbefaling av bøkene:

http://gronneskoger.blogspot.com/2009/09/southern-vampire-mysteries.html

Nå er jeg i gang med Vampire Academy av Richelle Mead, har hørt så mye skryt av denne bokserien så jeg er spent på om de lever opp til forventningene.

Åh, jeg elsker Sookie Stackhouse serien! Går og venter på bok 10! Har den på pre-order på amazon, så plutselig en dag i løpet av den neste måneden så dumper den nedi postkassa [:D]

Jeg har også lest The Vampire Diaries (som også kom på tv i høst, i USA.) men de bøkene var for fjortis liksom og ikke like intens i kjærlighetshistorien som i Twilight. Men The Vampire Diaries funker som tv-serie da, så den anbefaler jeg! (jeg kommer nok til å lese de neste bøkene som kommer ut, for har jeg først begynt så fortsetter jeg, he he)

ORIGINAL: toneany

Jeg står på venteliste på biblioteket for å lese twilight, og har planer om å lese serien bak True Blood også, ja. [:)]

Om du vil ha enda mer kan du jo lese "Den vesle vampyren"? [:D][:D]

*knis* [:D]

holder på med den no[:)][:)] the southern vampire mysteries altså,snart ferdig med bok nr.2[:)] og Norlie har veldig mangen BRA vampyr serier[:)][:)]

Back
Topp