Anbefaling!

Januarbaby16

Flørter med forumet
Fra igår kveld frem til idag har det gått i ett med skriking og mageknip hos lillegutt, jeg har fått 3 timer søvn det siste døgnet og hadde alvorlig talt mistet motet. Sukkervann funket ikke i det hele tatt... Jeg leste litt rundt og så at mange brukte fennikel-te for å roe babyen, her ga jeg mini 2ml mens jeg ammet (brukte pumpe og pumpet inn i munnviken mens jeg ammet), og han er HELT rolig, 5 min etter ammingen kom det masse luft ut og jeg kunne for første gang på 2 døgn legge han på stellebordet og skifte på han uten at det var heftig skriking. Nå har han lagt helt rolig i over en time og er ikke plaget i det hele tatt.
Kanskje noen andre har bruk for det trikset også :)

TAKK for tips!! Hvor har du kjøpt den teen?:-) Lille vennen her har vært ordentlig plaget i dag, kun hatt en bæsjebleie mot normalt minst 4-5 i løpet av en dag...:(

Kjøpte den på helsekost butikk (Life) i løsvekt :)
Det er helt forferdelig slitsomt og ha det slik... Håper bare dette har god effekt og at vi begge får en god natt med søvn i natt :)
Da må jeg innom der en dag!:-) Er ikke noe gøy nei, får jo skikkelig vondt i mammahjertet mitt når lille har det vondt:(❤ Håper natta blir god for dere! :-)

Bruke o den me god effekt :)

Har fennikelte fra merke Kloster, o kjøpt på helsekost. Bruke easytran-sprøyta å gi me, funke gull :)

Vi bruker minifom mot det samme. Han her bare gulper hvis vi prøver å få han til å rape, så blir en del luft i magen.

Det skal testes! Lille har utrolig mye mageknip, får så vondt i mammahjerte samtidig.. Så får håpe det kan hjelpe her også<3

Funker det altså? Og de kan få d med god samvittighet? Lille her har vært urolig i 1 1/2 uke etter at eg har gått på penicillin for brystbetennelse.. Holder på å klikke for meg;) kjøpte minifom i går.. Har fått det 2 ganger nåxsmile2

Back
Topp