Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lene1986
ORIGINAL: *MissMe*Hehe.. Chipsen laget jeg selv men fisk må jeg si jeg ikke er så god på. Å det er ikke noe vi spiser mye av [&:] Off må skjerpe oss!
Spennende!! kanskje noe å ha på lur...
Men jeg lager fiskepinner og chips selv jeg...[8D][8D]
Er ikke du kokk??[8D][8D]
ORIGINAL: *MissMe*Hmm.. Kansje vi skal prøve det en dag.
ORIGINAL: *MissMe*Hehe.. Chipsen laget jeg selv men fisk må jeg si jeg ikke er så god på. Å det er ikke noe vi spiser mye av [&:] Off må skjerpe oss!
Få tak i hyse/kolje. Den smaker ikke så mye "fisk" liksom. Jeg får kjøpt via fiskebilen.
Rensk ekstra godt for bein og skjær i tykke strmler.
Lag klart 3 skåler. 1 med mel, en med vispa egg og 1 med brødrasp. Alle skal være tilsatt salt og pepper, samt aromat i eggene.
Vend i melet, så i eggene og så i raspen. Stek på panna i smør, og ha i ovnen i 10 min.
Skjør mandelpoteter i båter/tynne skiver og stek i ovn.
Dresing:
1 del rømme, 1 del majones, 0,5del ketchup, aromat, salt, pepper, sennep og sitronsaft.
ORIGINAL: *MissMe*Hmm.. Kansje vi skal prøve det en dag.
Få tak i hyse/kolje. Den smaker ikke så mye "fisk" liksom. Jeg får kjøpt via fiskebilen.
Rensk ekstra godt for bein og skjær i tykke strmler.
Lag klart 3 skåler. 1 med mel, en med vispa egg og 1 med brødrasp. Alle skal være tilsatt salt og pepper, samt aromat i eggene.
Vend i melet, så i eggene og så i raspen. Stek på panna i smør, og ha i ovnen i 10 min.
Skjør mandelpoteter i båter/tynne skiver og stek i ovn.
Dresing:
1 del rømme, 1 del majones, 0,5del ketchup, aromat, salt, pepper, sennep og sitronsaft.