Anbefaling til privat UL i Bærumsområdet?

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Har sett et bankende hjerte hos gynekolog i dag, men for trygghetens skyld ønsker jeg en UL til om 2-3 uker. Noen anbefalinger til sted?

• Omsorg
Reactions: HCS
Har sett et bankende hjerte hos gynekolog i dag, men for trygghetens skyld ønsker jeg en UL til om 2-3 uker. Noen anbefalinger til sted?
Nå er det en liten stund siden, men her er min erfaring. Jeg dro til Mille på Familieklinikken på Majorstua. Hun er jordmor og har mye erfaring med ultralyddiagnostikk. Men hun er dyr. Alternativt kan man dra på Dr. Dropin på Skøyen. Der er det overlege på føden på Bærum sykehus som holder på. Så det bør jo være bra. Litt mindre omsorg, men faglig godt.

Nå er det en liten stund siden, men her er min erfaring. Jeg dro til Mille på Familieklinikken på Majorstua. Hun er jordmor og har mye erfaring med ultralyddiagnostikk. Men hun er dyr. Alternativt kan man dra på Dr. Dropin på Skøyen. Der er det overlege på føden på Bærum sykehus som holder på. Så det bør jo være bra. Litt mindre omsorg, men faglig godt.
Takk for gode tips :Heartred

• Omsorg
Reactions: HCS
God erfaring med jordmorklinikken på Majorstua. De har vært fine i alle slags faser- har både oppdaget missed abortion, friskt foster og ikke minst tvillinger der. Varme, medfølende og profesjonelle i alle tilfellene. Den klinikken på Oslo city oppdaget de også en missed abortion hos meg- der følte jeg meg ikke ivaretatt.

Back
Topp