Har sett et bankende hjerte hos gynekolog i dag, men for trygghetens skyld ønsker jeg en UL til om 2-3 uker. Noen anbefalinger til sted?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det en liten stund siden, men her er min erfaring. Jeg dro til Mille på Familieklinikken på Majorstua. Hun er jordmor og har mye erfaring med ultralyddiagnostikk. Men hun er dyr. Alternativt kan man dra på Dr. Dropin på Skøyen. Der er det overlege på føden på Bærum sykehus som holder på. Så det bør jo være bra. Litt mindre omsorg, men faglig godt.Har sett et bankende hjerte hos gynekolog i dag, men for trygghetens skyld ønsker jeg en UL til om 2-3 uker. Noen anbefalinger til sted?
Takk for gode tipsNå er det en liten stund siden, men her er min erfaring. Jeg dro til Mille på Familieklinikken på Majorstua. Hun er jordmor og har mye erfaring med ultralyddiagnostikk. Men hun er dyr. Alternativt kan man dra på Dr. Dropin på Skøyen. Der er det overlege på føden på Bærum sykehus som holder på. Så det bør jo være bra. Litt mindre omsorg, men faglig godt.