Anbefaling til dagbøker/notatbøker?

Plantejenta

Flørter med forumet
Er det noen som har skaffet seg dagbøker eller notatbøker for gravide? Kunne tenke meg å dokumentere litt siden dette er første svangerskap. Jeg ser at bokhandlere tilbyr noe, men så lurer jeg på om noen har testet ut disse? :)

Jeg hadde en til førstemann, lurer på om den var fra Babyverden. Jeg likte det, men har ikke skaffet meg dagbok til de to etter han...

Jeg har kjøpt organized sin. Min graviditet heter den. Er veldig fornøyd til nå ☺️ Er sånn at man fyller ut uke for uke, skriver litt lister også videre ☺️

Jeg har kjøpt organized sin. Min graviditet heter den. Er veldig fornøyd til nå ☺️ Er sånn at man fyller ut uke for uke, skriver litt lister også videre ☺️

Støtter denne, jeg har samme og liker den veldig godt. Flere av de andre har ikke uke for uke, og det er litt av grunnen til at jeg kjøpte denne :)

Har noen anbefalinger til en typ babyjournal/notatbok om babyens første år? Det virker så koselig, så har lyst til å skaffe en sånn. Gjerne med plass til å kunne lime inn litt bilder:happy:

Har noen anbefalinger til en typ babyjournal/notatbok om babyens første år? Det virker så koselig, så har lyst til å skaffe en sånn. Gjerne med plass til å kunne lime inn litt bilder:happy:
Organized.no som nevnes over her har også en bok for første leveår :happy: Jeg kjøpte både den og den for graviditeten. Virker veldig fine.

Back
Topp