Anbefaling reiseseng?

bet_

Glad i forumet
Har sett på Phil&Teds og Baby Bjørn. Trenger en som veier lite og er lett å dra med seg på fly. Noen som har anbefalinger?

Vi har den fra Jysk. Den gjør nytten sin den altså..
Men vi har en ekstra madrass siden jeg synes det blir litt hardt med bare den greia oppi.
Og da blir den ikke spesielt liten og hendig. Dessverre.

Men tydeligvis god og sove i da.. :)

Hm, nei da bilr det nok ikke den. Vanskelig nok å håndtere baby, vogn og bagasje alene på fly om en ikke skal ha en stor klumpete seng i tillegg [8D]

Hvis du klarer deg uten ekstra madrass så er den veldig hendig altså.. :)

vi har 4 me eller hva den heter fra babyshop.. syns den er helt jævli å slå opp og sammen igjen. men vi bruker den ikke så ofte, så har ikke helt dreisen på det [8D]

legger lammeskinnet oppi.

Frem til gutten var halvannet år, brukte vi denne: http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&products_id=1712

Den er helt genial, og så utrolig enkel å få med seg!!! Kjempelett og herlig!
Kan brukes overalt!

Etter at han ble 18 mnd (kan brukes lenger også, men vi følte han hadde vokst fra den) så har vi brukt den som kosetelt ute når det er bra vær[:)]

ORIGINAL: RobinHood

Jeg har inntrykk av at de fleste reisesenger er like, og at de fleste velger å ha med madrass i tilegg. Det har alltid vi gjort også =0)

Hvor skal du da? Er det mulighet at du kan kjøpe en billig skummadrass eller noe å bare ha hos de du skal være hos?

Prøver å utnytte permisjonstiden max så vi reiser mye og besøker familie og venner rundt omkring. Ofte reiser jeg alene med han og da er det ganske mye å håndtere på flyplassen og sånn så hadde vært supert med en reiseseng som faktisk passer i kofferten...

Back
Topp