Anbefaling på app'er ol

Starfish

Gift med forumet
♡Junigull 2016♡
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Nå som vi er gravide er det jo plutselig spennende å følge utviklingen uke for uke:) Tenkte jeg skulle laste ned en app eller to.

Har dere noen anbefalinger for nyttige og/eller morsomme app'er?
 
Jeg har lastet ned 'Gravid & baby' og 'BVgravid'. Det rare er at de appene sier jeg er i forskjellige uker. Jeg synes BV kanskje har mest detaljer, også hver dag, ikke bare hver uke.
 
Jeg har lastet ned 'Gravid & baby' og 'BVgravid'. Det rare er at de appene sier jeg er i forskjellige uker. Jeg synes BV kanskje har mest detaljer, også hver dag, ikke bare hver uke.
Kan det ha noe med at når man feks er 5+1 så er man i 6. svangerskapsuke?
 
Gravid og baby tror jeg at jeg har fått lastet ned nå. Det er den med gravidmage i profil og rosa bakgrunn?
 
Liker best BV gravid. Nå er det viktigste for meg å sjekke hvor langt jeg er på vei. Husker det aldri :p
 
Jeg har gravid&baby og gravid3 fra mammanett.no :) Men den ene sier jeg er 4+4, den andre 4+6 og bv sin sier 5+0.. Hva skal jeg stole på? Regner jeg ut fra den dagen jeg mener at jeg hadde eggløsning er det 5+2;) umulig å bli klok på!
 
Jeg har gravid&baby og gravid3 fra mammanett.no :) Men den ene sier jeg er 4+4, den andre 4+6 og bv sin sier 5+0.. Hva skal jeg stole på? Regner jeg ut fra den dagen jeg mener at jeg hadde eggløsning er det 5+2;) umulig å bli klok på!
Jeg blir ikke klok på det :p svangerskap regnes forskjellig da, alt fra 40 uker til 40+3, så vil tro det er der det ligger. Følger uansett det som blir satt på OUL når den tid kommer, noen dager til eller fra har ikke så mye å si sånn sett.
 
Back
Topp