Anbefaling: min svangerskapsdagbok

Lampe

Betatt av forumet
Jeg kjøpte denne boka allerede før jeg ble gravid og er så fornøyd at jeg vil anbefale den videre. Boka heter min svangerskapsdagbok og er fra Schibsted forlag. Boken minner meg Om "da jeg var liten " eller mitt første år bøkene mange fyller ut etter at barnet har komt. Denne boken er fra unfangelse til fødsel. Det er en spiralbok som er delt inn i forskjellige deler som helse, forberedelser for babyen, uke for uke del i forskjellige trimester, fødsel og den nyfødte. I alle delene er det stor plass for å skrive tanker og notere viktig informasjon. Det er plass for å lime inn mage og ultralydbilder. Jeg koser meg veldig med boken og tror jeg kommer til å ha stor glede av den også når babyen kommer. Håper at andre osgå kan få glede av denne. Legger ved en link til hvor hjem kjøpte den : http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=153599

Supert! Jeg kjøpte meg ett eksemplar jeg :)

Flott! :):)
Da har jeg også bestilt meg en ;)

jeg hadde sånn bok til mitt forrige svangerskap, og det er en fin bok. kjekt å se tilbake nå som jeg er gravid igjen:)

Jeg fikk også den boka du snakker om da jeg var på kontroll hos legen, men det er ikke samme bok. Den går ut på det samme, men jeg synes den andre er mer koselig og "skikkelig". Det er to veldig forskjellige bøker :)

Tusen takk for tipset, boka er bestillt gleder meg til å se på den.

Back
Topp