Anbefaling fra jordmor

Aldri hørt om dette, men så jo ganske genialt ut! Hm..

Sent from my iPhone using BV Forum

Det gjorde jo det. Godt for babyen å være så nær mor hele tiden, pluss man har hendene fri:) Jordmor fortalte om ei som hadde gått med denne på barsel hele tiden. Det er jo så viktig med nærhet.

Ja brukte sånn på nyfødt intensiv ifjor da var babyen ca 2 kg, følte ikke toppen holdt godt nok på henne. Var redd hun skulle ramle ut, måtte holde på henne i tillegg.. jeg velger heller sjal denne gangen :)
Kan hende de toppene jeg fikk låne var slappe og utvaskede da

Har ikke hørt om det før. Men det ser jo ut som en variant av sjal, og det har jeg kjøpt :)

Sikkert fint, vist man klarer å bruke det.. Bli vel nesten som sjal..???
Har sjal, men brukte det bare litt i starten med andremann. Men han ble fort stor og tung. Var så redd for at han skulle dette ut. Og så fikk jeg vondt i ryggen..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har ikke hørt om det før. Men det ser jo ut som en variant av sjal, og det har jeg kjøpt :)
Sikkert fint, vist man klarer å bruke det.. Bli vel nesten som sjal..???
Har sjal, men brukte det bare litt i starten med andremann. Men han ble fort stor og tung. Var så redd for at han skulle dette ut. Og så fikk jeg vondt i ryggen..

Forskjellen blir vell gjerne at barnet er rett på huden? Eller er barnet det med sjal og?:)

Forskjellen blir vell gjerne at barnet er rett på huden? Eller er barnet det med sjal og?:)
Nei, det blir jo ikke rett på huden med sjal. Så kanskje toppen funker bedre og sitter bedre. Aldri prøvd..

Ja brukte sånn på nyfødt intensiv ifjor da var babyen ca 2 kg, følte ikke toppen holdt godt nok på henne. Var redd hun skulle ramle ut, måtte holde på henne i tillegg.. jeg velger heller sjal denne gangen :)
Kan hende de toppene jeg fikk låne var slappe og utvaskede da
Hadde de på sykehuset? Den var gjerne for stor da, eller utvasket som du sier:)

Hadde de på sykehuset? Den var gjerne for stor da, eller utvasket som du sier:)
Ja de hadde det på nyfødt intensiv i drammen, de kaldte det kengurutopper..
Men hvis du skal kjøpe sånn må du i hvertfall passe på at den er ordentlig god og stram ;)
Er jo fint å kunne gå med de tett inntil kroppen :)

Ja de hadde det på nyfødt intensiv i drammen, de kaldte det kengurutopper..
Men hvis du skal kjøpe sånn må du i hvertfall passe på at den er ordentlig god og stram ;)
Er jo fint å kunne gå med de tett inntil kroppen :)
Ja. Må være utrolig ubehagelig om man føler babyen detter ut!
Fint at de hadde det på sykhuset da:)

Back
Topp