Anbefaling- Fennikel te

Daim

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Baby med luft smerter. Det er mye snakk om smertelindring og hjelp til å få bebis til å få ut luft.

Baby È plages med luft, men har langt fra kolikk. Vi prøvde først minifom, men jeg syns ikke det hjalp så mye som jeg ønsket. Så hoppet vi over på fennikel te, som jeg gir før hver amming på dagtid. Og vi merker stor forskjell det er mye enklere og rape og kveldene er ikke så lange og tårefulle.

Etter å ha prøvd dette i en uke og merket bedring valgte jeg å prøve en dag uten og det var en veldig tung dag med mye gråt og kniping.

Vi har også vært hos kiropraktor og skal fortsette med manuell terapeut.

Jeg fikk beskjed på barsel at de ikke skulle ha det ?!?

Jeg leste om babymassasje, og spesielt om magen, så jeg har sett litt på YouTube i dag. Virker som om det kan være noe å prøve ut. Tror muligens jeg må være litt føre var, og prøve før hun blir helt sprellete og lei seg. Helt forferdelig å se henne ha så vondt. Har dere vært borti babymassasje?

Hvor mye av teen gir man, forresten? Mulig jeg må gå til innkjøp av det hvis ikke massasje funker. Verdt et forsøk (med mindre det gjør skade da).

Tror jeg leste på den ene at de ikke skal ha det før de spiser fast føde? Har jeg misforstått kanskje?

Hvor mye gir du?

Det som ser ut til å virke her er semper dråper....

Vår hs anbefaler det og jeg har flere bekjente som har brukt dette til sine.
Okey. Ja men det er så stor forskjell overalt så man vet ikke lenger hva som er riktig. Men farlig kan det vel ikke være siden noen sier at det er bra:) syns man får forskjellig svar på alt jeg fra alle man spør.

Okey. Ja men det er så stor forskjell overalt så man vet ikke lenger hva som er riktig. Men farlig kan det vel ikke være siden noen sier at det er bra:) syns man får forskjellig svar på alt jeg fra alle man spør.
Jeg kjører på jeg. Ser stor bedring på baby È :)

Baby med luft smerter. Det er mye snakk om smertelindring og hjelp til å få bebis til å få ut luft.

Baby È plages med luft, men har langt fra kolikk. Vi prøvde først minifom, men jeg syns ikke det hjalp så mye som jeg ønsket. Så hoppet vi over på fennikel te, som jeg gir før hver amming på dagtid. Og vi merker stor forskjell det er mye enklere og rape og kveldene er ikke så lange og tårefulle.

Etter å ha prøvd dette i en uke og merket bedring valgte jeg å prøve en dag uten og det var en veldig tung dag med mye gråt og kniping.

Vi har også vært hos kiropraktor og skal fortsette med manuell terapeut.

Dette må prøves!
Hvor får du kjøpt det?

Dere som har baby som plages med luft; hvordan er de?

Lillebror her skriker ikke, men han kaver mye og må ligge i oppoverbakke for å sovne. Om jeg legger han ned styrer han veldig og jeg hører at han har luft som vil ut, ofte begynner han å gulpe også. Siden han ikke skriker har jeg ikke prøvd noen tiltak (utenom å rape ofte under og etter måltid), men litt slitsomt å ikke kunne legge han ned :rolleyes: Han våkner alltid da.

Dere som har baby som plages med luft; hvordan er de?

Lillebror her skriker ikke, men han kaver mye og må ligge i oppoverbakke for å sovne. Om jeg legger han ned styrer han veldig og jeg hører at han har luft som vil ut, ofte begynner han å gulpe også. Siden han ikke skriker har jeg ikke prøvd noen tiltak (utenom å rape ofte under og etter måltid), men litt slitsomt å ikke kunne legge han ned :rolleyes: Han våkner alltid da.
Her gråter hun, og kaver. Det er ei salig blanding. Slitsomt

Back
Topp