Anbefaling bæresjal

kokosbolle1984

Forelsket i forumet
Pumpkin Bumps 2025
Hadde stor suksess med bæresjal til mellomste kolikkfrøken og likte å bruke det til begge de minste. Nå er jo det veldig lenge siden og jeg lurer på hvilke om anbefales nå om dagen?

Henger meg på. Jeg gav bort mine da de ble større, men kommer garantert til å bære igjen. Først med sjal deretter sele.

Troooor kanskje vi hadde mobywrap til de minste to. Var fornøyd med det og ser de ligger på finn til en grei pris. Men det kan jo ha kommet nye bedre sjal på markedet så hvis noen har tips blir jeg glad.

Troooor kanskje vi hadde mobywrap til de minste to. Var fornøyd med det og ser de ligger på finn til en grei pris. Men det kan jo ha kommet nye bedre sjal på markedet så hvis noen har tips blir jeg glad.
Eg har hatt mobywrap til mine to og har likt det kjempegodt til dei minste :) Har så bytta over til bæresele når dei er litt større.
Har dog ikkje prøvd mange av dei andre typane som finst. Er jo så mykje forskjellig, så spørst vell litt ja behov og tankar du har.
Nokre krev mindre knyting bla.

Jeg brukte mobywrap med minste og har kjøpt det (billig på finn) denne gangen også. Ikke så kjent med hva som er best nå, men var fornøyd med movy wrap sist så går for det. Har også tenkt å kjøpe et ferdigknytt sjal, med de to forrige hadde jeg baby ktan, men ga bort det bort, vet ikke hvilket vi skal gå for.

Back
Topp