Anbefaling av vogn

KnøttetoglilleX

Flørter med forumet
Vogndilemma igjen...Dere vise her inne kan kanskje hjelpe meg?? Saken er som føkger:

Mini er 1,5 år, sover fortsatt sin ene dupp i vogna hver dag. Vi har en stor Emmaljunga duo edge og en en Quinny Zapp Xtra. Vurderer å selge begge og kjøpe en litt større og mer solid trille/vogn som hovedvogn og kun ha denne ene vogna. Jeg syns Emmaljungaen er alt for stor, og setebeltene irritererer meg grønn siden de starter langt over hode hans og ikke kan flyttes lenger ned. (Jeg nekter å kjøpe innlegg hvor dette kan gjøres til en så dyr vogn hvor dette burde var mulig etter min mening.) Zappen er liten og vinglete og er feks umulig å trille på grus eller sand. Den er to delt når den slåes sammen og er for liten til å brukes som eneste vogna.

Den nye vogna har derfor visse krav:

-lufthjul.
-forholdsvis liten og lett.
-full liggestilling.
-lett og slå sammen, kun en del.
-god plass til mini, denne skal holde ut hans vogna tid.
-helst kurv med litt størrelse under.
-svingbare forhjul
-gode støtdempere.

Tror det var det viktigste men si ifra hvis dere kommer på noe annet som kan være lurt.

Vi hadde en TFK joggster twist fra mini ble født og fram til han var 7 mnd. Angrer litt på at jeg solgte denne og vurderer å kjøpe den igjen. Har dere andre forslag jeg bør vurdere over TFK'en?

Takker for innspill.

hehe, jeg skulle til å anbefale TFKen.

Beste vogna noensinne!

Vi hadde en skranglekasse fra Brio,  og noe som lignet på en Bassonvogn (troooor jeg).

ja var  egentlig super fornæyd med tfk'en. Syns den var litt dårlig i demperne på bag delen, men ble bare bedre med sportsdelen. Den var bra når mini var liten, men er nok bare ennå bedre i dag. Vurderer kanskje en carena easy, men er redd den blir fordålig i komfort med den som eneste vogn. Noen med andre anbefalinger?

Back
Topp