Anbefaling av søskenvogn?

Mamman_til_Sara10+spire

Flørter med forumet
Har ei tulle på 14 mnd, og vil da trenge en søskenvogn i september. Noen som har noen å anbefale? Må kunne ha bagdel på ene siden og sportsdel på andre siden.

Alle forslag taes mot med stor takknemlighet! :-)

Takk for tips! Fikk også tips om Bugaboo Donkey i sted og, så viderformidler denne jeg ;)

Det er ei emmaljunga som er ganske grei og smal. Den skal gå gjennom alle standard dører. Men selv opplever jeg at venninner rundt meg fort selger søskenvogna etter kort tid. Kanskje du skulle prøvd å låne av noen for å se om det er ei vogn du egentlig trenger?

Men den emmaljunga vogna ville jeg anbefalt av de jeg har sett og hørt om.

Jenta vår var 21 mnd da minstemann ble født. Da kjøpte vi en phil&teds tvillingvogn. Det er uten tvil den mest fantastiske vognen vi har hatt!!! Den har vært med på alle ferier og blitt brukt stort sett hver dag, og er enda like god. Den tar minst plass av alle vognene vi har hatt (7 stk), er utrolig god å kjøre, og har veldig god plass til bagasje. Skal bruke den til minsten og den nye babyen som kommer også. (bruker softbag til minsten)

ANBEFALES

phil teds twin Phil and Teds Twin

Åh, den så fin ut! Hvor kjøpte du din vogn Cillia?

Litt usikker på om jeg i det hele tatt skal ha søskenvogn ja, men greit å undersøke "markede" og evt sette av penger til disposisjon :-)

tenker kanskje vi må ha en søskenvogn også :S mini er 10 mnd nå.
men aner ikke hvordan vi skal få plass:P

Kjøpte vår på babyshop

drar denne opp igjen, fordi jeg finner ingen jeg liker :P
har sett at endel anbefaler easy walker eller tfk twinner twist, men ser på dem at en soft bagg bli liggende halveis på utsiden. ser jo ikke veldig allright ut.
men vi kommer til å satse på å kjøpe brukt, og det er mye disse som ligger ute for salg, så kom med tips!

jeg har kikket endel på carena double swing, synes egentlig den ser helt grei ut. synes det er fint å kunne ha babyen slik at jeg ser h*n

noen med erfaringer? må i så fall ha en med luft jul

Back
Topp