Anbefaling av privat UL (Oslo)

Vilje35

Glad i forumet
Hei kloke mennesker,
Noen som vil anbefale konkret sted og person for privat UL i Oslo?

Vil ikke fremstå som spesielt kravstore men vi har dessverre hatt to litt kjedelige erfaringer til nå- en offentlig og en privat. I det ene tilfellet følte mannen seg veldig tilsidesatt, og han har veldig lite fokus på seg, bare så det er sagt..men jordmor hilste ikke engang på han eller henvendte seg til han overhodet og det føltes bare veldig rart. Den andre opplevelsen var veldig «kald og klinisk» og handlet nok mest om kjemi, som er greit nok.

Men nå ønsker vi altså å ta en privat UL for å finne ut av kjønn, og jeg er derfor litt opptatt av å finne en trygg og varm jordmor eller gyn. slik at vi får en hyggelig opplevelse. Kanskje noen her har en anbefaling i den kategorien? Vi tenker å ta det i Oslo hvor utvalget er større, men også åpen for anbefalinger i området rundt :)

Tusen takk!

Anbefaler på det varmeste Stine på Oslo Jordmor- og Ultralydklinikk :Heartred www.jordmorklinikken.no

Vært hos henne tilsammen 4 ganger i mine svangerskap, og har vært like fornøyd alle gangene. Veldig varm og flink dame, man føler seg veldig sett og velkommen der :love017

Har vært sikkert 10 ganger til sammen gjennom 9 år med svangerskap hos Birgitte hos Jordmorklinikken. Anbefales på det varmeste :love017

Vi har også veldig god erfaring med Oslo jordmor og ultralydklinikk! De sender også video, som vi har satt veldig stor pris på å kunne se i etterkant. Trålet google reviews før vi bestilte forrige UL og så ikke en eneste negativ review. Tror det var sykdom den dagen da vi fikk en annen jordmor enn vi hadde bestilt hos, tror vi var hos Birgitte, vi var i hvert fall uansett veldig fornøyde :Heartred

Jeg har generelt opplevd privat UL hos jordmor som vesentlig hyggeligere enn privat UL hos gynekolog, men det kan jo være tilfeldig. Da vi var hos gyn var det på Oslo City legesenter hos den kvinnelige gynekologen der. Mye kaldere opplevelse og veldig «rett inn og rett ut igjen».

Også kjempefornøyd med Birgitte som nevnes over her, var der nå for noen dager siden. Håper dere får en bedre opplevelse nå!

Jeg hadde mega flaks for noen uker siden da jeg bare googlet rundt hva som hadde ledig tid og lå i nærheten hvor jeg var. Fant Oslo jordmor og kvinnesenter, kom til Christine Os. Kjempe fornøyd! Hun virkelig tok seg tid og man kunne se at hun elsket jobben sin og elsket å vise og fortelle om alt hun så på baby. Var alene da så vet ikke hvordan hun hadde reagert på en sambo, men hadde lett gått dit igjen.

Back
Topp