Anbefaling av grill

Oktoberjenta

Elsker forumet
Vi er helt ny på grilling. Aldri hatt en grill før og aldri grillet noe særlig. Men nå frister det veldig med en grill.

Men aner ikke hvilken som er bra nok. Vil ha en som er bra når vi først skal kjøpe en, men trenger ikke noe proff da vi sikkert ikke kommer til å ha grillfester osv. Og når er det de pleier å komme på tilbud?

Vi er helt ny på grilling. Aldri hatt en grill før og aldri grillet noe særlig. Men nå frister det veldig med en grill.

Men aner ikke hvilken som er bra nok. Vil ha en som er bra når vi først skal kjøpe en, men trenger ikke noe proff da vi sikkert ikke kommer til å ha grillfester osv. Og når er det de pleier å komme på tilbud?
Har Weber... Utrolig bra :) Vet ikke når det er tilbud, men sikkert snart? :)

Kan bare skryte av Weber sine :)

Har også Weber med tre brennere. Mamma har den med to brennere, og den er stor nok til dei, mens me gjerne grillar til mange, og er glad me har den med tre:)
Vil tru at grill er på tilbud no? Kanskje på Plantasjen? Var der me kjøpte vår:)

Ja har tenkt på Weber. Men de er jo så dyre. Tenker det vil vare en stund så blir sikkert det vi går for nå alle dere sier den er så bra :) men hvilken modell ville du anbefalt da?
De er dyre, men de holder også lenge. Der jeg jobber selger vi griller, og det er ingen tvil om hva det er minst reklamasjoner på og mest salg på :-) Selv har jeg spirit e-210 på vår lille terrasse, og fornøyd med det. Følg med på kampanjer, så kan man få en bedre pris :-) Alternativt går det an å be om et tilbud i et byggevarehus, det er til tider mulig å redusere prisen noe om kunder spør.

De er dyre, men de holder også lenge. Der jeg jobber selger vi griller, og det er ingen tvil om hva det er minst reklamasjoner på og mest salg på :-) Selv har jeg spirit e-210 på vår lille terrasse, og fornøyd med det. Følg med på kampanjer, så kan man få en bedre pris :-) Alternativt går det an å be om et tilbud i et byggevarehus, det er til tider mulig å redusere prisen noe om kunder spør.
Takk for tips :D

Vi kjøpte vår på coop obs for.... Tja, 3-4 år siden til 2000,- og den har holdt helt fint den altså ;-)

Husker ikke hva den heter da men...

Da har vi kjøpt. Ble Weber e 310 eller noe sånt. Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å bruke så mye, menmen. Det varer no en stund. Men kom på nå at hadde vi ventet til august hadde det kanskje vært på tilbud?

Back
Topp