Anbefales på det sterkeste!!! *vinter*

Vand

Forumet er livet
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=24745698

Den lua som ligger til høyre har Emmeli, den er FANTASTISK!!!!!!! Troll har noen nye farger og mønster på den nå, men samme type!!!!

Anbefaler den virkelig!!! [:D][:D][:D] Ren ull inni og holder unna både kulde og regn!!!! + at hun blir ikke svett hvis det ikke er megakaldt! [;)][;)][;)]

Hvor selger dem troll? Hører mye om det men tror ikke jeg har sett noe sted.. Men nå har jeg ikke kikka heller da sånn sett [8D]

De lua hadde vi ifjor. Knallgod lue, men snuppa var så rar i den... Ho har så stort bakhode.. Den datt hele tiden fram i øynene hennes.

babyshop har troll.. tror jeg!

dette skulle jeg visst i går, da var det 30% på alt barnetøy!

Ja sånne skal vi kjøpe [:)] Begge jentene har troll dress, er veldig fornøyd med dem!

http://tubaogtassen.no/

dette er vår butikk på mo....

klikk inn på "merker"

så på troll (litt ned på siden)

så på høyresiden står det en blå rubrikk " hvor får du kjøpt våre produkter"

og da kommer du inn på norge, oslo, og da kommer oversikten over alle butikkene! [;)][;)][;)]

ORIGINAL: sånja

De lua hadde vi ifjor. Knallgod lue, men snuppa var så rar i den... Ho har så stort bakhode.. Den datt hele tiden fram i øynene hennes.

Anna til høyre.[;)]

Den er litt stor på toppen til Emmeli, det ser jeg den er til Anna også. Og da datt den ikke ned i øynene! [;)] Jeg satte rett og slett ett lite "korssting" oppe på toppen! Det synes ikke, og den så bedre ut da! I år er den mer passelig, så da fjerner jeg det! [;)]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: sånja

Anna til høyre.[;)]

Den er litt stor på toppen til Emmeli, det ser jeg den er til Anna også. Jeg satte rett og slett ett lite "korssting" oppe på toppen! Det synes ikke, og den så bedre ut da! I år er den mer passelig, så da fjerner jeg det! [;)]

Aaah... Smart. Skulle visst det. Nå er den for lita, så blir babyen som får arve den, da skal jeg huske på å sy et lite sting![;)]
Vi brukte den mye da, selv om den var sånn. Men aller mest brukte vi ullfleecen fra Nøstebarn. [;)] Var så mye fint vær at vi ikke trengte vanntett..[;)]

Enig med deg[:)] Hadde den i fjor og fortsetter på den i år[:)] Helt super!

Kjøpt vår troll på babyshop og junior barneklær!

har kjøpt troll på familiebutikken.no

Back
Topp