Anbefaler virkelig Solvipect hostesaft!!!

samsyn

Andre møte med forumet
Heisann jenter

Jeg har ikke skrevet så mange innlegg her inne men siden jeg sitter her med en svakt positiv graviditetstest så MÅ jeg bare dele hva som funket på meg :-) Selv om jeg ikke tør slippe jubelen helt løs enda da, har ikm på onsdag så enda litt tidlig. Men har aldri hatt skyggestreker MED farge, og det har jeg nå :-)

Jeg hadde en SA i august og vi har forsøkt iherdig hver pp etter det uten hell. Så leste jeg om at solvipect slimløsende hostesaft (fås reseptfritt på apoteket) kunne hjelpe til for å bli gravid.
Kjøpte en stor flaske, begynte å ta 10 ml , 3 ganger daglig fra et par dager etter mensslutt til positiv el test.
Flere inne på bim sitt forum har blitt gravide denne mnd med solvipect så anbefaler virkelig dette!

Det solvipect gjør er at el slimet blir litt tynnere og dermed lettere for de små svømmerne å nå frem til egget :-)

Lykke til alle sammen

Nå håper jeg bare at testene mine fortsetter å bli sterkere for hver dag som går, har nemlig 7 liggende hehe, testoman? jeg? Neeeida

Håper testene fortsetter å bli sterkere og sterkere i fargen. Jeg regner med at jeg kan si gratulerer.

men det er ikke bare pos. sider med å bruke slimløsende hostesaft (ikke for å være neg. asså men...)
for når den gjør at slimet blir tynnere og lettere for sædcellene og svømme igjennom, så gjør den også slik at de fleste sædcellene kommer igjenom - altså de dårlig også...å dette kan føre til SA/MA eller misdannelser hos forsteret! ikke meningen å skremme deg...men ville bare nesne det slik at ikke folk tror dette er noe vedunderkur for å bli gravid!

men sniker inn et gratulerer til deg[:)]
denne gangen skal det går bra skal du se[:)]

ORIGINAL: Vinglete Venupi

men det er ikke bare pos. sider med å bruke slimløsende hostesaft (ikke for å være neg. asså men...)
for når den gjør at slimet blir tynnere og lettere for sædcellene og svømme igjennom, så gjør den også slik at de fleste sædcellene kommer igjenom - altså de dårlig også...å dette kan føre til SA/MA eller misdannelser hos forsteret! ikke meningen å skremme deg...men ville bare nesne det slik at ikke folk tror dette er noe vedunderkur for å bli gravid!

signerer denne jeg [:)]

ORIGINAL: Quotequeen

ORIGINAL: Vinglete Venupi

signerer denne jeg [:)]

Lykke til - håper virkelig testen fortsetter å være positiv[:D]

Back
Topp