Anbefaler IKKE!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Fikk en pose ferdig pannekakerøre av svigermor. Lettvint tenkte jeg, matlei som jeg er.
Meeeen dem var ikke så gode akkurat! :o

Tynn rar røre, lukta ikke godt engang! :p

Helt ferdig ja, men ikke amerikansk. Den er ny trur jeg, fra Toro. Uansett hvor mye jeg rista på pakken så var det tjukke klumper i dem siste kakene. Blir mere arbeid og bruke den, enn og smelle sammen ei røre :p

Ew.. hørtes guffent ut.
Nå fikk jeg lyst til å lage vafler til kvelden.. har no fløte som går ut i dag. Hmm,...

Fikk en pose ferdig pannekakerøre av svigermor. Lettvint tenkte jeg, matlei som jeg er.
Meeeen dem var ikke så gode akkurat! :eek:

Tynn rar røre, lukta ikke godt engang! :p

jeg pleier å ha den, synes den er god jeg :) pleier å ha bacon i, snadder da!

Snøft. Kanskje jeg var uheldig? Den var jo klumpete uansett hva jeg gjorde. Rista og banka posen ihjæl. :p

hehe uff da... kan jo være det er forskjellige merker :P ikke klumpete den jeg bruker

Bruker den som man kun tilsetter vann i, fra Toro, synest den er bedre enn hjemmelaget:p

Hvis det var den posen med pannekakepulver i og ikke ferdiglaga røre, så blir den mye bedre hvis en har oppi melk i stedet for vann :) :) smaken er bedre, og det er lettere å steike pannekakene da :)

Hvis det var den posen med pannekakepulver i og ikke ferdiglaga røre, så blir den mye bedre hvis en har oppi melk i stedet for vann :) :) smaken er bedre, og det er lettere å steike pannekakene da :)

Nei var ikke det, men da skal jeg prøve det engang! :)

Takk for advarselen ! :D Pleier å lage selv da, men kjekt å vite.

Vi bruker posen med pulver i, veldig lettvint og smaker helt greit. Jeg er ikke så glad i pannekaker da. Men ikke klumpete.. Kan den ha vært gammel da??

Back
Topp