anbefaler ikke å se Precious...

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
så den på kino i går med et par venninner.. og av 2 scener gråt jeg som en unge,, og måtte holde meg så jeg ikke hulka høylytt.. d var så vidt altså... mammahjertet mitt tåler ikke sånne ting[:(][:(]

veldig bra film! og anbefaler egentlig fok å se den, men ikke gravide og nybakte mødre.. og hvis dere tåler litt sånt fra før går d sikkert bra.. men jeg var helt fra meg[:(]

tror sambo har lastet den ned. kanskje jeg ikke må se den da. Så good hair ( film/dokumentar) i går og da var det en unge som skrek mens h*n fikk shavet av alt håret. kjente det ble for mye for meg. ville bare hoppe inn i tv og trøste barnet.

Den har jeg også sett på kino uten å vite hva jeg gikk til. Det burde vært advarsel om hvor tøffe scener den inneholder, men samtidig angrer jeg ikke på at jeg så den. Flott ekte og brutal film av en virkelighet jeg ikke unner noen.

d er en bra film altså! og uten å røpe for mye ble d alt for mye for meg når JEG tror at babyn blir drept og hun fortsatt bærer rundt på babyn[:(][:(]

den er helt syk ekkel i en sene[&:][&:][&:]

veldig bra film men jeg angrer at jeg så den...allt for sterk fillm for meg og min mage[:'(]

Tusen takk for advarselen!!!! [:)] Vi var inne på tanken å se den, og jeg hadde ikke hørt noe om den. Nå er det i allefall HELT sikkert
at jeg ikke skal se den! [;)]

uff, da kommer nok ikke jeg til å se den med det første nei. Mammahjertet tåler igrunn lite om dagen.

Jeg og har sett den:(
Den er ufattelig sterk og trist..
Satt å gråt som bare det..
Rett før jeg bare gikk... Klarer ikke sånt..

Hvorfor tror du babyen døde??

ORIGINAL: 1100

jeg trodde d da precious datt ned trappa og mora hev tv over dem[:(] fikk jo ikke sett akkurat øyeblikket da de ble "truffet" men jeg så d for meg likevel.. så ble utrolig lettet da presious overlevde, men så jo ikke at gutten rørte på seg elr levda da hun gikk derfra..

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

ORIGINAL: 1100

jeg trodde d da precious datt ned trappa og mora hev tv over dem[:(] fikk jo ikke sett akkurat øyeblikket da de ble "truffet" men jeg så d for meg likevel.. så ble utrolig lettet da presious overlevde, men så jo ikke at gutten rørte på seg elr levda da hun gikk derfra..

Sant det. Jeg tenkte ikke over det i det hele tatt.. Huff:(

Jeg har sett den og hadde ikke noe problemer. det er en tøff film med harde sener. Jeg synes det var en bra film men smaken er som baken den er delt [:)]

Har sett den jeg også.

Sterk film! Brutal!

Jeg kjente jeg ville spy når Precious spurte moren sin om penger.. Og moren lå i senga og.. ja.... Også måtte Precious komme opp til moren å gjøre ferdig jobben[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Back
Topp