anbefaler dere htc desire?

kmb

Forelsket i forumet
Evt hvillken telefon anbefaler dere?[:)]

htc desire z JA [:)]

kjøpte den for 2 uker siden og jeg digger den er tastatur på den også som ligger under og den er kjempe bra. mye mer fornøyd med den en iphone og xperia jeg har hatt tidligere [:D][:)]

jeg har kjøpt meg htc desire hd og er kjempe fornøyd :)

ORIGINAL: lnie

ja[:)] beste mobilen jeg har hatt.

Har Htc Desire Z[:)]

Kjempe fornøyd med min HTC Desire. Valge uten HD siden den kom bedre ut i tester enn den som er med HD.

Nei, den har sykt dårlig batteri.
Men den nye LG telefonen er stilig og bra[:D]

Jaaa, HTC Desire [:D]

ORIGINAL: gullungenmin

Aldri opplevd.

ORIGINAL: Sorland

Aldri opplevd.

Får klager på det hele tiden.

ORIGINAL: Mamma`n til Sandra

jeg har kjøpt meg htc desire hd og er kjempe fornøyd :)

ORIGINAL: lnie

ja[:)] beste mobilen jeg har hatt.

Nei. Sambo kjøpte den, solgte den etter to mnd pga syyykt dårlig batteritid. Han gikk tilbake til iPhone.

Jeg har den også og er veldig fornøyd.
Må lade batteri hver dag, men jeg er på nett hele tiden og spiller endel.
Så det er ikke noe pes å putte i laderen ved senga når jeg legger meg[;)]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

Den også mye dyrere....[8D]

Men når det kommer til dårlig batteri, så er det begrensninger på alle tlf om man bruker de mye på internett, tar bilder og ordner slik. slik er det med alle dippidutter[8D]

den er ikke så dyr :P

ORIGINAL: *Amalie mi*

Jaaa, HTC Desire [:D]

Hvordan er det å skrive meldinger med den? Er det sånn at man liksom treffer alle bokstavene rundt? Hatt litt problemer med en samsung før skjønner dere;)

Du kan velge mellom to eller tre forskjellige tastatur. om du legger den på siden så blir tastene større. Hvertfall på htc desire HD.

ORIGINAL: kmb

Hvordan er det å skrive meldinger med den? Er det sånn at man liksom treffer alle bokstavene rundt? Hatt litt problemer med en samsung før skjønner dere;)

Den er veldig god å skrive på, syns jeg! Jeg hadde samsung Jet før, og jeg hatet den! Ville ikke ha touch igjen, men ga denne en sjanse og den er en drøm[:)]

Ang. batteri på den..
Noen er heldige og har bra batteri, og det kommer jo an på bruken. Jeg har en pappa med htc desire, så lenge han ikke har på programmer så kan han la det gå 3-4dager før han lader. Jeg lader daglig så lenge jeg er på jobb fordi jeg spiller av musikk, men ellers annenhver dag - jeg er koblet til internett, oppdaterer mailer, og sender mye mld. så syns ikke det er ille jeg[:)]

i tenke boksen på den tlf, ser ut som det kan bli en sånn

Back
Topp