Anbefaler de som skal amme

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Denne/disse ammegenserene fra boobylicious!! Helt fantastiske, og fleece over brystene så de holder seg gode og varme :-) enkelt å amme alle steder :-D suuuperfornøyd og kommer til og kjøpe fler :-) og veldig komfortabel og god :)ImageUploadedByBV Forum1375635944.247849.jpg

Så god ut ja!! Steiki kor tynn du ha vårte !!!!!!! Snakk om å trækk sæ fort sammen.

* Lillesøster kom 26.juli, termin var 19.08 *
* Sladrer med Lillemirakel *

Så ut som en god genser ja :) blir god utover høsten også :) 8 kg på to dager er jo rått! Fått ammematlysten da?

Veldig fin genser, og imponerende kropp! Skulle ønske min oppførte seg slik også! Har du kjøpt genseren på nett?

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.

har du link?? :p prøvde å Google men fant ikke :P veldig fin :D og du ser jo smashing ut :D

Veldig fin genser, og imponerende kropp! Skulle ønske min oppførte seg slik også! Har du kjøpt genseren på nett?

Nydelige lillesøster kom 31.07 :D Termin var 05.08.
Barnas hus selger dem i butikken :-D

vi har bare barnashus outlet her :/ var der her om dagen og truuur ikke di hadde ammetøy der :/

Jeg var faktisk ganske stor Vis vedlegget 24825 dette var dagen før fødsel. Men veier nå 8kg mindre allerede og det er under to døgn siden fødsel. Velger å tro det er amminga som gjør susen :)

IMPONERENDE!! virkelig imponerende vektnedgang og sammentrekning!
Ammer jeg og men ha ikke gått ned så masse :( får håpe det ordner seg til meg og. Er jo fornøyd med hvor mye magen min har trekt seg sammen, men har et håp om å få bli "vanlig" om ikke så alt for lenge :)

IMPONERENDE!! virkelig imponerende vektnedgang og sammentrekning!
Ammer jeg og men ha ikke gått ned så masse :( får håpe det ordner seg til meg og. Er jo fornøyd med hvor mye magen min har trekt seg sammen, men har et håp om å få bli "vanlig" om ikke så alt for lenge :)

Det kommer når det kommer :-) går ammingen bra?

Det kommer når det kommer :-) går ammingen bra?

Joda, nå går det bedre. Har hatt startproblemer pga gulsott og slapp baby men nå suger hun godt. Bruker brystskjold da, siden brystvortene mine ikke egner seg til amming :p har pumpa flere ganger om dagen så har alt for mye melk :p håper det stabiliserer seg når jeg ikke pumper mer ;)
Hvordan går amminga til deg ?

Joda, nå går det bedre. Har hatt startproblemer pga gulsott og slapp baby men nå suger hun godt. Bruker brystskjold da, siden brystvortene mine ikke egner seg til amming :p har pumpa flere ganger om dagen så har alt for mye melk :p håper det stabiliserer seg når jeg ikke pumper mer ;)
Hvordan går amminga til deg ?

Aha men godt du har nok melk :-D jeg føler jeg skal sprenge, skal pumpe som en helt når vi kommer hjem :-) hun suger vertfall godt å legger på seg :-) så håper det fortsetter slik :)

Aha men godt du har nok melk :-D jeg føler jeg skal sprenge, skal pumpe som en helt når vi kommer hjem :-) hun suger vertfall godt å legger på seg :-) så håper det fortsetter slik :)

Så bra :)

Back
Topp