Anbefaler bassengtrening!

*aprilglede2*

Andre møte med forumet
Hei!

Ville bare si at det er toppers! Jeg har litt problemer med bekkenet, og det hjelper med 40 min 1 gang i uka med bassengtrening. Skulle ønske de hadde hatt en time til i løpet av uka, men er glad for denne.

Så egentlig til alle, hiv deg med på bassengtrening! Så deilig å være i vannet også, vektløs! Kommer til å flytte inn i et basseng i slutten, hehe..

Det høres deilig ut! Er det bassengtrening kun for gravide, eller er det for andre også?

Skulle ønske jeg kunne det... Men ikke kan jeg svømme, selv om det er det minste problemet :-p
Jeg klarer bare ikke en time på bussen hver vei for å komme til og fra bassenget :-/
Sånn sett hadde det vært fint å vært gravid om sommer'n ;-)

Sillebedille skrev:
Det høres deilig ut! Er det bassengtrening kun for gravide, eller er det for andre også?

Jeg søkte opp bassengtrening for gravide i området og da kom det opp noen få alternativer, og denne virket best. det er en fysiotrepaut som er intruktør, så dette er en time lagt opp for gravide. Både de med og uten bekkenproblemer kan være med på samme time. Jeg spurte om de hadde flere timer, og det hadde de, men ikke lagt opp for gravide. Og klassene var allerede fulle. Så du kan sikkert gå på begge deler, men anbefaler for gravide! trener armer og rygg, bein og bekken. Og så er det herlig avslapping med sånnne flytegreier etterpå. Har vært 2 ganger og kjenner effekten allerede!  

bakemamma skrev:
Skulle ønske jeg kunne det... Men ikke kan jeg svømme, selv om det er det minste problemet :-p
Jeg klarer bare ikke en time på bussen hver vei for å komme til og fra bassenget :-/
Sånn sett hadde det vært fint å vært gravid om sommer'n ;-)

Du kan stå på grunna og trenger ikke svømme noe..:) Men det med bussen er kjipe greier da! Jeg var gravid på sommeren sist men badet ikke.. Det angrer jeg nå!

Jeg har og meldt meg på gravidsvømming, og fikk mail i går om at jeg har fått plass, så starter på mandag :)

*Lollo* skrev:
Jeg har og meldt meg på gravidsvømming, og fikk mail i går om at jeg har fått plass, så starter på mandag :)

Herlig! Gled deg!:)

Back
Topp