Anbefale tørketrommel?

StellaM

Betatt av forumet
Novemberlykke2024❤️
Nå er jeg makklei tørkestativ i stua! :angry4
Noen som har en tørketrommel de er veldig fornøyd med og kan anbefale meg? Kan fint være en eldre type. Må ikke være nyeste modell.

Mulig det finnes bedre forum eller grupper for dette spørsmålet men er ikke medlem andre steder så prøver meg her likevel. Takker så mye for svar!

Kjøpte denne på tilbud (6500.-) for litt siden og er kjempe fornøyd.

Har brukt den bare i en måned ca., men har fått testet den med litt forskjellig (sengetøy, klær, håndklær, teppe). Funker som forventet. Har ikke brukt tørkestativ etter at denne kom i hus, og det er så mye enklere å få unna klesvasken smiley-chores003

Brukte kombi vask/tørk i 10+ år før jeg kjøpte denne (anbefaler ikke kombi vask/tørk).

Kjøpte denne på tilbud (6500.-) for litt siden og er kjempe fornøyd.

Har brukt den bare i en måned ca., men har fått testet den med litt forskjellig (sengetøy, klær, håndklær, teppe). Funker som forventet. Har ikke brukt tørkestativ etter at denne kom i hus, og det er så mye enklere å få unna klesvasken smiley-chores003

Brukte kombi vask/tørk i 10+ år før jeg kjøpte denne (anbefaler ikke kombi vask/tørk).

Takk for svar :Heartpink

Dumt spørsmål her. Hva må være på plass for å kjøpe tørketrommel? En stikkontakt bare?

Dumt spørsmål her. Hva må være på plass for å kjøpe tørketrommel? En stikkontakt bare
Da er det i såfall kondenstørketrommel du må ha. Vi har hatt flere ulike modeller i ulike prisklasser og har stort sett vært fornøyd med alle! Det viktigste for meg har vært at kapasiteten til tørketrommelen matcher vaskemaskinens.

Da er det i såfall kondenstørketrommel du må ha. Vi har hatt flere ulike modeller i ulike prisklasser og har stort sett vært fornøyd med alle! Det viktigste for meg har vært at kapasiteten til tørketrommelen matcher vaskemaskinens.
Takk!

Vi bor i verneverdig bygg, så er ikke noe klassisk ventilasjon her.. har derfor lurt på om vi egentlig kan ha tørketrommel :knegg: Har liksom ikke hatt behov for det før, men nå venter vi jo barn.. så bør kanskje vurderes snart :Heartred

Back
Topp