Anbefale sportsvogn???

Diddij

Forumet er livet
Jeg vil bytte ut vogna etter denne vintern, hvilken anbefaler du?? Hvorfor?
Har simo kombi, men den er svær og tung...

Har Easywalker quatro og er strålende fornøyd. Den er superlett å manøvrere, gode fjæringer, lett og flott å se på[:)]

Mener jeg betalte rundt 4000 fra Nederland. Dette var med bag da.. Koster rundt 8000 her hjemme.

Kom gjerne med pris og[:D]

Jeg kjøpte TFK joggster twist til storebror da jeg var lei av å baske med simo kombien [:)] Simoen er god den, men liker den best som sovevogn og trille-tur-på-flatmark-vogn, da er den super! TFK'en er stor i liggedelen, større enn de andre sammenlignbare da jeg kjøpte den (i underkant av 2 1/2 år siden) Det var en forutsetning for oss. Den er stødig og god å trille, pluss blir liten når den legges sammen, lett å løfte ut og inn i bilen. Hadde kjøpt den igjen [:)] Koster ca 6-7000? 

Vi har Easywalker SKY (med tre hjul), og er SUPERFORNØYD!! Lett å manøvrere, god på all slags underlag (snø, slaps, brosten, asfalt, ujevnt terreng... ja, you name it). God fjering og framhjulet kan låses. Vogna koster vel 5500 for bare sportsdelen...

ORIGINAL: litlepip

Vi har Easywalker SKY (med tre hjul), og er SUPERFORNØYD!! Lett å manøvrere, god på all slags underlag (snø, slaps, brosten, asfalt, ujevnt terreng... ja, you name it). God fjering og framhjulet kan låses. Vogna koster vel 5500 for bare sportsdelen...

Sjekk www.babyjungle.nl for billige vogner [:)]

Jeg har emmaljunga scooter til eldstemann og ELSKER den vogna, så jeg anbefaler den[;)] Betalte vel ca 2500 for den med regntrekk [:)]

ORIGINAL: engelimagenmin

Har Easywalker quatro og er strålende fornøyd. Den er superlett å manøvrere, gode fjæringer, lett og flott å se på[:)]

Mener jeg betalte rundt 4000 fra Nederland. Dette var med bag da.. Koster rundt 8000 her hjemme.

jeg holder på å ser litt på denne også, tenkte å kjøpe fra nederland.. men noe jeg stusser på, den ser då åpen ut ved hode der(ryggen)? går det ann å tette igjen?

full reclined? betyr det full liggestilling? :)
ja, også er den liten sammenlagt? har lyst til å ha den med til syden, egner den seg til det? :) har sett litt på quinny freestyle også, men den blir tyngre og billigere, men vil helst ha easy walkern :)

hvis jeg skulle handlet meg ny sportsvogn nå, så hadde jeg handlet denne http://www.qxl.no/pris/barn-baby/barnevogner/vinter-tilbud-joggevogn-fra-babytrend/v/an631762012/
har ingen erfaring med den da, men syns den så bra ut og til en grei pris..! [:)]

ORIGINAL: missophie

Jeg kjøpte TFK joggster twist til storebror da jeg var lei av å baske med simo kombien [:)] Simoen er god den, men liker den best som sovevogn og trille-tur-på-flatmark-vogn, da er den super! TFK'en er stor i liggedelen, større enn de andre sammenlignbare da jeg kjøpte den (i underkant av 2 1/2 år siden) Det var en forutsetning for oss. Den er stødig og god å trille, pluss blir liten når den legges sammen, lett å løfte ut og inn i bilen. Hadde kjøpt den igjen [:)] Koster ca 6-7000? 

Denne er fantastisk !!!! knall god å trille og har goood plass[:D][:D]

ORIGINAL: happymeg

ORIGINAL: engelimagenmin

jeg holder på å ser litt på denne også, tenkte å kjøpe fra nederland.. men noe jeg stusser på, den ser då åpen ut ved hode der(ryggen)? går det ann å tette igjen?

full reclined? betyr det full liggestilling? :)
ja, også er den liten sammenlagt? har lyst til å ha den med til syden, egner den seg til det? :) har sett litt på quinny freestyle også, men den blir tyngre og billigere, men vil helst ha easy walkern :)

Akkurat det med åpen i ryggen vet jeg ikke.. Jeg bruker bagen enda, men reagerte ikke på at det var så åpent da jeg hadde sportsvogna på altså! Den er kjempegrei sammenlagt, lett å ta ut og inn av bilen. Og full liggestilling ja [:)] Tror det står mål sammenlagt på nettsidene, jeg har ikke hatt den med på flytur, men størrelsen blir nesten helt flat - bredden er det jo lite å gjøre med, går jo selvfølgelig an å ta av hjulene da.

Back
Topp