Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: litlepip
Vi har Easywalker SKY (med tre hjul), og er SUPERFORNØYD!! Lett å manøvrere, god på all slags underlag (snø, slaps, brosten, asfalt, ujevnt terreng... ja, you name it). God fjering og framhjulet kan låses. Vogna koster vel 5500 for bare sportsdelen...
ORIGINAL: engelimagenmin
Har Easywalker quatro og er strålende fornøyd. Den er superlett å manøvrere, gode fjæringer, lett og flott å se på[:)]
Mener jeg betalte rundt 4000 fra Nederland. Dette var med bag da.. Koster rundt 8000 her hjemme.

ORIGINAL: missophie
Jeg kjøpte TFK joggster twist til storebror da jeg var lei av å baske med simo kombien [:)] Simoen er god den, men liker den best som sovevogn og trille-tur-på-flatmark-vogn, da er den super! TFK'en er stor i liggedelen, større enn de andre sammenlignbare da jeg kjøpte den (i underkant av 2 1/2 år siden) Det var en forutsetning for oss. Den er stødig og god å trille, pluss blir liten når den legges sammen, lett å løfte ut og inn i bilen. Hadde kjøpt den igjen [:)] Koster ca 6-7000?
ORIGINAL: happymeg
ORIGINAL: engelimagenmin
Har Easywalker quatro og er strålende fornøyd. Den er superlett å manøvrere, gode fjæringer, lett og flott å se på[:)]
Mener jeg betalte rundt 4000 fra Nederland. Dette var med bag da.. Koster rundt 8000 her hjemme.
jeg holder på å ser litt på denne også, tenkte å kjøpe fra nederland.. men noe jeg stusser på, den ser då åpen ut ved hode der(ryggen)? går det ann å tette igjen?
full reclined? betyr det full liggestilling? :)
ja, også er den liten sammenlagt? har lyst til å ha den med til syden, egner den seg til det? :) har sett litt på quinny freestyle også, men den blir tyngre og billigere, men vil helst ha easy walkern :)