anbefale en god deo

*Mecluc*

Gift med forumet
hei eg har letet lenge etter en deo som tørker lett og holder på god lukta, og svette unna hele dagen. Noen som har noen tips til en god en? har prøvd nivea, sterilan, diverse billig greier, dove men føler ikke de holder vekke svetteringer og lukt. [;)][:'(]

biotherm

jeg har jobba i pafymen i taxfree. du aaaaner ikke hvor mange det går av den der på en dag, selger som hakka møkk[:D] og det har sin grunn[:)]

Vichy.. antiperspirant. KJøper den på apoteket[:)]

biotherm!!!!

Biotherm som det var bilde av over bruker jeg også, og er vedlig fornøyd med den. Har nå funnet ut at den desverre innholder parabener og det er vel kanskje ikke så bra, så neste gang jeg skal ha ny skal jeg prøve en annen biotherm med grønn kork.

ORIGINAL: snute

Biotherm som det var bilde av over bruker jeg også, og er vedlig fornøyd med den. Har nå funnet ut at den desverre innholder parabener og det er vel kanskje ikke så bra, så neste gang jeg skal ha ny skal jeg prøve en annen biotherm med grønn kork.

Jeg var veldig fornøyd med den vanlige Biothermen, men ikke den grønne. Den er ikke like god, ikke like effektiv som den vanlige synes jeg. Dessuten inneholder den alkohol, så den kan svi ved påføring.

Jeg har sverget til Biotherm sin siden 2003 og har vært strålende fornøyd. I det siste har jeg ikke synes den har vært like effektiv dessverre. Kjøpte en fra Garnier for noen uker siden bare for å prøve, og synes den er veldig god. Nå for tiden synes jeg den er mer effektiv enn Biotherm sin deo, samt at den inneholder verken alkohol eller parabener.

ORIGINAL: celeste

det er den dårligste jeg har prøvd[:-] 

Helena Rubinstein sin er super[:)]

ORIGINAL: Sha

det er den dårligste jeg har prøvd[:-] 

Dette er min favoritt også [:D]

ORIGINAL: Småtroll nr 2

Her har jeg vært plaget med svetteringer unfer armene siden 9.klasse! Altså i 8 år! Har prøvd myyyye rart, men ingenting har fungert.
MEN nå har jeg brukt ACO- ekstra effektiv antiperspirant i 2 måneder, den funker som bare det. påføres hver 3.dag om kvelden. Har ikke svært plaget på 2 måneder. den må du prøve[:D]

Fås kjøpt på apoteket
http://www.aconordic.no/products/category/4560/20203/19957/19228/aco-special-care-ekstra-effektiv-antiperspirant.aspx

får du vondt da du påfører den? eg har prøvd denne før og svidde sånn under armene at eg ikke fikk sove om natten. Skal den det?

Sverger til denne jeg, lukter sjelden svett med den [:)]

[/URL][/image]

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Denne har hjulpet meg VELDIG!

Jeg tror jeg har prøvd nesten alle butikk-deodoranter, i tillegg til STOP 24 og Aco Ekstra effektiv, men jeg går alltid tilbake til Biotherm sin.
Har sluttet å håpe på at en billig-deo kan være like bra, og bare innsett at jeg må betale 130 kr (hamstrer inn på tilbud) for hver deo, for å lukte godt.
Den forebygger svetting veldig bra, og har en veldig mild og behagelig "ren" lukt (lukter bare rent liksom, ikke allslags blomster og greier)

ORIGINAL: snute

Jeg var veldig fornøyd med den vanlige Biothermen, men ikke den grønne. Den er ikke like god, ikke like effektiv som den vanlige synes jeg. Dessuten inneholder den alkohol, så den kan svi ved påføring.

Jeg har sverget til Biotherm sin siden 2003 og har vært strålende fornøyd. I det siste har jeg ikke synes den har vært like effektiv dessverre. Kjøpte en fra Garnier for noen uker siden bare for å prøve, og synes den er veldig god. Nå for tiden synes jeg den er mer effektiv enn Biotherm sin deo, samt at den inneholder verken alkohol eller parabener.

Åh, det var skuffende å høre. Visste ikke at det var alkohol i den heller, det er jo ikke så bra. Hmm... Skal ikke være lett, har vært såå fornøyd med Biotherm jeg også.

Clarins. Har sverget til den i 5 år nå. Ikke verdt å bytte for min del ihvertfall...

ORIGINAL: Sha

biotherm

jeg har jobba i pafymen i taxfree. du aaaaner ikke hvor mange det går av den der på en dag, selger som hakka møkk[:D] og det har sin grunn[:)]

EEEEsker den[:D][:D][:D]

Back
Topp