lillechille
Forelsket i forumet
Hva har dere valgt, og hvorfor?
Jeg må ha en denne gangen, og sliter litt med å finne en...Hjelp!!!
Jeg må ha en denne gangen, og sliter litt med å finne en...Hjelp!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brukte Angelcare på prinsen,og har kjøpt en ny til mini :)Glucusa skrev:
Elsker Angelcaren, det er ei pustepute som legges under madrassen,så visst den lille ikke puster på 15 sek kommer det et pip,og går det 5 sek til uten pust er det full alarm...
Har ei vennine som fikk en sånn alarm da sønnen var liten, og da hun kom inn var han begynt å bli blå,men heldigvis pga alarmen fikk hun reddet han i tide....(små barn kan av og til glemme å puste og da er Angelcaren knallgod,for når den piper vil de gjerne trekke pusten)
Det er selvfølgelig vanlig babycall på den ,og vi kan se temp. på rommet også på den :)
Så jeg er knallfornøyd med den :D
Vi har kjøpt de i tyskland, men det skal kunne gå ann å kjøpe de i norge også :)
Brukte Angelcare på prinsen,og har kjøpt en ny til mini :)Glucusa skrev:
Elsker Angelcaren, det er ei pustepute som legges under madrassen,så visst den lille ikke puster på 15 sek kommer det et pip,og går det 5 sek til uten pust er det full alarm...
Har ei vennine som fikk en sånn alarm da sønnen var liten, og da hun kom inn var han begynt å bli blå,men heldigvis pga alarmen fikk hun reddet han i tide....(små barn kan av og til glemme å puste og da er Angelcaren knallgod,for når den piper vil de gjerne trekke pusten)
Det er selvfølgelig vanlig babycall på den ,og vi kan se temp. på rommet også på den :)
Så jeg er knallfornøyd med den :D
Vi har kjøpt de i tyskland, men det skal kunne gå ann å kjøpe de i norge også :)
Hei:) Er det 3 i 1- modellen dere har? Vet du hvor i Norge man får kjøpt denne? Og ca pris? Likte dette med å registrere pust og bevegelser;)