Anbefale babycall?

lillechille

Forelsket i forumet
Hva har dere valgt, og hvorfor?

Jeg må ha en denne gangen, og sliter litt med å finne en...Hjelp!!!

Eneste jeg har bestemt meg for er at jeg vil ha phillips.
Gubben vil ha med kamera, jeg vil ha uten.

På komplett.no har de kun 3 phillips modeller, blir en av de, men litt usikker. Vet ikke helt hva dect er, men lurer veldig på det. Trur det blir den mest fancye, uten kamera :)

phillips med kamera har forresten kommet braut i test, samt de andre har også kommet bra ut i test, og det legger jeg vekt på når jeg kjøper, samt at jeg vil kjøpe ett kjent merke, da det kan være lettere å få ny/reparasjon ol om det skulle være noe.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=165238816 DEN!

Jeg har prøvd et par babycaller til førstemann, samt jobber på clas ohlson og ser jo veldig godt hva som virker og ikke virker. Denne er det ingen klager på, og den funker kjempebra! Du trenger heller ikke bruke videofunksjonen om du ikke vil.

Jeg er kjempefornøyd, og selger også denne videre til mine kunder!

Brukte Angelcare på prinsen,og har kjøpt en ny til mini :)

Elsker Angelcaren, det er ei pustepute som legges under madrassen,så visst den lille ikke puster på 15 sek kommer det et pip,og går det 5 sek til uten pust er det full alarm...
Har ei vennine som fikk en sånn alarm da sønnen var liten, og da hun kom inn var han begynt å bli blå,men heldigvis pga alarmen fikk hun reddet han i tide....(små barn kan av og til glemme å puste og da er Angelcaren knallgod,for når den piper vil de gjerne trekke pusten)
Det er selvfølgelig vanlig babycall på den ,og vi kan se temp. på rommet også på den :)

Så jeg er knallfornøyd med den :D

Vi har kjøpt de i tyskland, men det skal kunne gå ann å kjøpe de i norge også :)

Vi har kjøpt SuperNova :) fikk den anbefalt av venner, og har lest bare gode ting om den :)

Vi har med kamera...tror det er super nova. KJEMPE fornøyd med den, har aldri fått inn noen andre barn på den, og aldri vært noe feil! :) trygt og godt med kamera, spesielt når de blir større :)

Jeg skal kjøpe phillips avent sin :)

Har BARE hørt skryt om den, så da tror jeg vi går for den. men skal først se gjennom de jeg har fra før, så får se om jeg kan bruke noen av dem.

Har to fra supernova - og jeg var veldig fornøyd de to - tre første mnd, men så sluttet de helt å funke. Tok inn mye ekstra lyd ++

Takk for svar:) Flere som har noen anbefalinger?
Den med pustealarm hørtes jo genial ut da, så ser jeg at mange går for kamera..

hmm, må sjekke ut litt mere tror jeg:)  Vet at super nova sin d7 kommer på salg til 1000 kr på babyshop på forus 21 mars vertfall...Så blir muligens den, uten kamera da... Ord. pris 1399,-

Glucusa skrev:

Elsker Angelcaren, det er ei pustepute som legges under madrassen,så visst den lille ikke puster på 15 sek kommer det et pip,og går det 5 sek til uten pust er det full alarm...
Har ei vennine som fikk en sånn alarm da sønnen var liten, og da hun kom inn var han begynt å bli blå,men heldigvis pga alarmen fikk hun reddet han i tide....(små barn kan av og til glemme å puste og da er Angelcaren knallgod,for når den piper vil de gjerne trekke pusten)
Det er selvfølgelig vanlig babycall på den ,og vi kan se temp. på rommet også på den :)

Vi har kjøpt de i tyskland, men det skal kunne gå ann å kjøpe de i norge også :)

Hei:) Er det 3 i 1- modellen dere har? Vet du hvor i Norge man får kjøpt denne? Og ca pris? Likte dette med å registrere pust og bevegelser;)

Vi har en Philips, tror jeg. Fikk den da poden ble født. Den er kjempegod og det slår aldri inn noen andre på den selv om det bor masse småbarnsfamilier i samme blokk. Det er tydelig lyd så vi hører fint om han hoster, gråter, snur seg eller bare sukker. Mange jeg kjenner har kjøpte billige babycaller hvor man  ikke kan høre forskjell på lydene. Det kommer bare spraking.

Glucusa skrev:

Hei:) Er det 3 i 1- modellen dere har? Vet du hvor i Norge man får kjøpt denne? Og ca pris? Likte dette med å registrere pust og bevegelser;)

Nei, det er vel 2-1 modellen... altså ikke kamera, men pust og bevegelse/lyd :)
Prisen vi betaler er en plass mellom 1200-1300 kr (norske kr)

Er ikke helt sikker på hvor de selger den i norge,men bare prøv på søke på AngelCare for den skal finnes i salg i Norge også :) 

Luvion sine! Uten tvil!
Har hatt noen oppigjennom siden førstemann ble født for over 5 år siden...

Min kjære nerd av en mann har kjøpt et webkamera som har lyd begge veier som henger på soverom. 350 kr fra ei eller anna kinaside! 
Dette er helt topp, Stresset opp og ned for å se etter skatten i starten som dro dyna over hode hele tiden. 
I vogna har vi kjøpt den fra Ikea. Helt ok den og.

Back
Topp