Anbefal meg..

RenathePro

Gift med forumet
en hårbørste!! [:D] Har langt hår som er farget.. det er så slitt og blir litt flisete langt oppe.. Tar meg ikke råd til å klippe riktig enda[;)] Gjerne hvor denne børsten kan bli kjøpt også [8D] Lei av hardplast saker..

ikke peiling, men en sånn tjukk en[8|]

har kort hår selv[8D]

ORIGINAL: MonicaMy

Gå på ein frisørsalong å spør etter sånnein børste du bruker når du har satt på hår ;) Di e litt dyre, men vare i ein evighet, då det ikkje e någe plastikktull ;)

En såkaldt naturhårbørste. :) Har en jeg og er kjempefornøyd. Den er mye "snillere" mot håret! Den har stål "tenner".
Og kjøp Biosilk hos frisør. Er en slaks silkeolje el no, en olje ihvertfall. [;)]
Fungerer veldig godt på slitt hår! [:D]

ORIGINAL: Veroniceen

ORIGINAL: MonicaMy

http://www.justbeautifully.co.uk/netalogue/zoom/balmain-hair-extension-hair-brush-large.jpg

Denne e best! Har den sjøl, svingo ;)

Jeg er frisør og jeg anbefaler deg denne... Har den selv og den er mildere mot håret ditt, om du har veldig slitt hår bør du bruke noen prod. mot f.eks. varme vis du føner håret mye. Det kan hjelpe deg så du kan klippe det sjeldnere;)

Det var noe slikt jeg så for meg, tusen takk! [:)] Håper jeg kan redde håret [8D] Hvis ikke blir det klipt til skuldrene, synes ikke det er noe pent til meg menmen [8D]

Bestilt[:D]

Back
Topp